Lightspeed, gespecialiseerd in kassa- en betaalplatforms voor ondernemers, organiseerde de eerste editie van de Lightspeed Hospitality Awards in de stadstrandbar van Soia in Utrecht. De Lightspeed Hospitality Awards erkent toonaangevende horeca ondernemers voor hun creativiteit, unieke visie, en inspanningen op het gebied van duurzaamheid, innovatie en digitalisatie.
Het publiek en de jury, bestaande uit vier onafhankelijke horecaprofessionals, beoordeelden de genomineerden op basis van drie criteria: duurzaamheid, innovatie en digitalisatie. Naast The Sunny Burger waren Poké Perfect, Un.Common, Bee Hospitality en Factory Girl de andere finalisten.
Winnaar: duurzaam en digitaal
De winnaar van de Lightspeed Hospitality Award 2023, The Sunny Burger Co. ontving een gratis jaarlicentie op Lightspeed Restaurant en een gloednieuwe projector van Epson, partner en sponsor van de Lightspeed Hospitality Awards.
'Het is fantastisch dat Lightspeed een podium biedt waar horecaprofessionals bij elkaar kunnen komen en ervaringen kunnen uitwisselen', zei Boyd na de uitreikingsceremonie. 'Ik was ontzettend blij om genomineerd te worden, en je hoopt natuurlijk dat je een kans maakt, maar op zo'n manier mogen winnen is fantastisch en het geeft ons de bevestiging dat we op de goede weg zijn. We zijn er nog lang niet; we blijven keihard knokken om een mooi bedrijf neer te zetten. Ik ben ons team ook heel erg dankbaar – zonder hen zou dit niet mogelijk zijn geweest.'
“We voelen ons vereerd om talloze inspirerende, innovatieve en ondernemingsgezinde horecazaken te ondersteunen in hun groei en ambities,' zegt Emine Youssef, Regional Manager van de Benelux bij Lightspeed. 'Dat is ook precies wat we met de Lightspeed Hospitality Awards willen bereiken: unieke horecaconcepten in de spotlight zetten en startende horecazaken inspireren met het succesverhaal van deze ondernemers, hun ondernemingszin, creativiteit en doorzettingsvermogen.'
The Sunny Burger Co.
Baptit: 'Bij The Sunny Burger Co. willen we de manier waarop mensen fast food beleven compleet veranderen. Wij denken dat in de toekomst duurzaam en ethisch eten heel gewoon wordt, en wij willen voorop lopen in die beweging. We willen een wereld creëren waar heerlijke, plantaardige burgers niet alleen verantwoord zijn, maar ook gewoon lekkerder.'
The Sunny Burger Co. onderging een rebranding en de daarbij horende opvallende visuele update om een moderne en uitnodigende sfeer te creëren voor haar gewaardeerde gasten. Deze veranderingen weerspiegelen niet alleen de evolutie van het merk, maar ook haar toewijding aan het leveren van hoogwaardige plant-based ervaringen.
'We zijn ongelooflijk trots op wat we hebben bereikt en zijn dankbaar voor de steun van onze gewaardeerde gasten,' zegt Boyd Baptist, oprichter. 'Met onze vernieuwde uitstraling en bekroonde prestaties zoals winst van de Lightspeed Hospitality Award 2023, kijken we ernaar uit om onze gastvrijheid verder te verbeteren en te blijven innoveren.'