Contactgegevens klantenservice

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 uur en 17.00 uur


Utrechtseweg 44
3704 HD Zeist

+31 88 584 08 88
klantenservice@vmnmedia.nl

Meestgestelde vragen

Mijn account
Wat kan ik met een account?
Met een gratis account heb je toegang tot het eerste artikel. Wil je graag onbeperkt lezen? Bekijk dan één van onze abonnementen.
Hoe kan ik inloggen?
Als je een (gratis) account hebt, kun je inloggen via www.missethoreca.nl/inloggen. Vul je e-mailadres in en je wachtwoord. Heb je nog geen account, dan wordt dit herkend en kun je deze direct aanmaken.
Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen en/of wijzigen?
Ga naar www.missethoreca.nl/wachtwoord-vergeten. Vul hier je e-mailadres in en klik op Verstuur. Je krijgt dan een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen. Als je die link opent, dan heb je de mogelijkheid een nieuw wachtwoord op te geven. Na het wijzigen kun je direct inloggen.
Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor nieuwsbrieven?
Ga naar www.missethoreca.nl/nieuwsbrieven. Als je bent ingelogd, zie je direct voor welke nieuwsbrieven je bent ingeschreven. In- of uitschrijven kan eenvoudig door te kiezen voor 'Inschrijven' of 'Uitschrijven'. Ben je niet ingelogd? Selecteer één of meerdere nieuwsbrieven en vul je e-mailadres in. Via de e-mail kun je jouw inschrijving bevestigen. Je hebt altijd de mogelijkheid om je uit te schrijven in de nieuwsbrief.
Mijn abonnement
Hoe kan ik mijn adresgegevens of e-mailadres wijzigen?
Als je een ander adres of e-mailadres wilt koppelen aan jouw abonnement, neem dan contact op met klantenservice via bovenstaande gegevens.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Wij vinden het jammer dat je overweegt jouw abonnement op te zeggen. Je kunt jouw abonnement hier opzeggen, (onder vermelding van jouw abonnementsnummer) of bel via bovenstaande gegevens. Je ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging van jouw opzegging. Graag ontvangen wij van jou de reden van opzeggen, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Wat zijn de opzegtermijnen van mijn abonnement?
De opzegtermijnen die wij hanteren vind je in onze Algemene Voorwaarden.
Hoe krijg ik toegang tot alle artikelen als abonnee van Misset Horeca magazine?

Als abonnee van Misset Horeca magazine heb je onbeperkt toegang tot alle artikelen op missethoreca.nl. Hiervoor is het alleen nodig het abonnementsnummer te koppelen aan jouw online account. Neem hiervoor contact op met klantenservice via bovenstaande gegevens.

Een editie van Misset Horeca magazine niet ontvangen. Hoe kan ik deze opvragen?
Neem contact op met klantenservice via bovenstaande gegevens.
Misset Horeca & VMN media
Waarom kan ik niet alle artikelen op missethoreca.nl lezen?
Het maken van redactioneel sterke artikelen doet onze redactie dagelijks met veel passie. Met een gratis account heb je toegang tot het eerste artikel. Wil je meer artikelen lezen? Met een abonnement heb je direct onbeperkt toegang tot alle content op missethoreca.nl.
Hoe kan ik contact opnemen met het team van Misset Horeca?
Het team van Misset Horeca bestaat uit verschillende redactieleden en account managers. Je kunt altijd (persoonlijk) met hen contact opnemen.
Wie is VMN media?
Misset Horeca is onderdeel van VMN media. Wij zijn hét grootste B2B mediabedrijf voor professionals in Nederland. Wij zorgen ervoor dat werkend Nederland verder komt, altijd blijft doorleren en up-to-date is van alle ins & outs in zijn of haar vakgebied.
Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
VMN media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Er wordt altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding wanneer je onze websites bezoekt. Meer details vind je in onze Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid.