Marjon Prummel
Hoofdredacteur Misset Horeca
Marjon Prummel geeft leiding aan de redactie van Misset Horeca. Ze is nauw betrokken bij de doorontwikkeling van het merk en is jurylid van de Terras Top 100 en de Dutch Hotel Award.

Hoofdredacteur Misset Horeca
Marjon Prummel geeft leiding aan de redactie van Misset Horeca. Ze is nauw betrokken bij de doorontwikkeling van het merk en is jurylid van de Terras Top 100 en de Dutch Hotel Award.
Na het succes van de eerste locatie aan het Stadhuisplein groeit smashburgerconcept Drippy's door met een tweede vestiging in Rotterdam.
In het hart van Den Haag heeft het volledig vernieuwde Paleis Hotel haar deuren geopend. Deze karakteristieke viersterrenlocatie is onderdeel van het nieuwe boutique label ARQ Hotels.
Het Oostenrijkse restaurant Vina, ontworpen door architectenbureau Innocad, is tijdens de International Property Awards 2025 in Londen bekroond met de titel van 's werelds mooiste 'Leisure interior'.
Welke geluidsnormen gelden er op het horecaterras? En wanneer wordt het stemgeluid van gasten wél meegerekend in het toegestane geluidsniveau, en wanneer niet?
Na een intensieve theorieronde en een proeftechnisch gedeelte heeft de jury van de wedstrijd om de Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs de tien deelnemers geselecteerd die doorgaan naar de finale.
Rafael Larue van Livit Design, de grootste 'f&b conceptenbouwer ter wereld' was in Nederland om f&b-professionals mee te nemen in de wereldwijde trends in eten en drinken.
In opdracht van de Koninklijke Horeca Nederland heeft Hotelsterren op maandag 31 maart 2025 officieel de hotelclassificatie '5 Sterren Superior' overhandigd aan Van Oys Maastricht Retreat in Eijsden-Margraten.
De Turkse sterrenchef Maksut Aşkar opent café en bakkerij 'O Anatolian cafe & bakery' in Fenix, het kunstmuseum over migratie.
Renaissance Amsterdam Hotel opent de deuren van Specht Bar & Lounge - een warme, uitnodigende hotelbar waar harmonie en ontmoeting samenkomen.
Het woord 'duurzaamheid' is in de loop der jaren flink sleets geworden. Bedrijven, overheden en organisaties gebruiken het te pas en te onpas om een groen imago uit te stralen.