Gastbenadering
Collectie bijgewerkt op 20-12-2024
Ontdek de essentie van gastvrijheid en bijverkoop in de horeca met deze nieuwe collectie. Van gastvrijheidslessen tot effectieve klachtenafhandelingstechnieken, wij bieden waardevolle inzichten voor het creëren van positieve ervaringen. Leer hoe medewerkers een blijvende indruk kunnen achterlaten en ontdek strategieën om bijverkoop te stimuleren.
Gastvrijheid
- Gastbeleving in 5 k's: kijk, kies, koop, krijg en koester
- Zo zit het met hulphonden in de horeca
- Tips.Gepersonaliseerde gastervaring hotels: 5 tips
- Tips.Gastvrijheidstrainer van Gast is Koning deelt zijn tips: Dit moet je vooral niet doen
- Tips.18 adviezen voor medewerkers: zo bied je een positieve terraservaring
- Tips.Hoe ga je om met apart afrekenen bij grote groepen?
- Tips.10 tips voor het omgaan met klachten
- Best practice.De belangrijkste gastvrijheidslessen op een rij
- Best practice.Maak gepersonaliseerde gastvrijheid mogelijk met 360 graden gastprofielen
- Best practice.Gastvrij op het terras ondanks personeelstekort: hoe doe je dat?
- Best practice.Zes collega's over qr-bestellen in de horeca: techniek, kosten en gastvrijheid
- Best practice.Best practice: Van Speijk uit Egmond: vakkennis en vriendelijkheid versterken je terras
- Best practice.'Gastvrijheid is het meest spannende vak dat je kunt kiezen'
- Best practice.Twee generaties grootmeesters in gastvrijheid: Roberto Payer tegenover Melle van Uden
Bijverkoop
Fooi
Hoe ga je om met...
- Tips.Een noodsituatie in je hotel (en het elders onderbrengen van gasten)?
- Tips.Mindervalide gasten in je horecazaak?
- Tips.Verdachte gasten in je hotel? 'Dronken, vol adrenaline, of erger'
- Tips.Diefstal in je zaak? 'De kans bestaat dat je beroemd wordt'
- Tips.Agressie in de horeca? 'Cruciaal om de juiste signalen tijdig op te merken'
- Best practice.Een overval in je zaak? 'Probeer de rust te bewaren'
Niet gevonden wat je zocht?
Bekijk alle collecties of zoek in alle artikelen.