Alle keuzes binnen een bezorgservice
Kunnen jouw gasten bestellen via een eigen bestelsite of via een betaald platform? En bezorg je de gerechten duurzaam met een geleaste e-bike of kies je voor ander vervoer? Onder de noemer ‘Meer Bezorgomzet’ zet Sligro alle stappen en afwegingen voor succesvol bezorgen op een rij. Want bezorgen, of je dit nu vanuit je huidige restaurant of een dark kitchen doet, houdt veel meer in dan een gerecht bereiden en zorgen dat dit bij de gast komt. Sligro helpt je weloverwogen keuzes te maken door voor alle opties de voors- en tegens op een rij te zetten. Bijkomend voordeel: dankzij de samenwerking van Sligro met diverse partijen, profiteer je via hen van extra voordeel en korting.
Voor startende én ervaren bezorgers
De informatie onder ‘Meer Bezorgomzet’ is zo opgezet, dat het zowel voor starters als ondernemers die al langer bezorgen, informatief is. Dankzij het brede aanbod van oplossingen en een scala aan tips, prikkelt het iedere ondernemer die (meer) omzet uit bezorging wil halen. Daarnaast ontwikkelde Sligro een whitepaper met daarin een stappenplan om alles uit een bezorgservice te halen. Met tips die ondernemers helpen om een bezorgservice op te starten, die ook te gebruiken zijn als checklist voor ondernemers die al bezorging of afhalen aanbieden.
Slim ondernemen met Sligro
Sligro is de afgelopen jaren uitgegroeid tot veel meer dan alleen een groothandel in food en non-food. Het bedrijf helpt horeca-ondernemers met slim, efficiënt en succesvol ondernemen. Van geldzaken, duurzaamheid en personeel tot gastenbinding en de operationele tak van de business: voor iedere kans of uitdaging bieden zij ondernemers hulp. Met de slimme oplossingen kun je direct aan de slag. Zo haal jij het maximale uit je onderneming.
Dit artikel is gesponsord door Sligro.