Onderscheidende thee is belangrijk voor iedere horecagelegenheid. Gasten verwachten immers een unieke beleving als ze uit zijn. Bradley's speelt daarop in door haar kwaliteitsthee exclusief aan de horeca te leveren. Elke range heeft zijn eigen aantrekkelijk vormgegeven verpakking, die voor een unieke presentatie zorgt. Dat stimuleert gasten om vaker thee te bestellen. Heel belangrijk, want thee is dan ook één van de grootste margemakers in de horeca.
‘Er is veel te verdienen met thee, als je er maar echt een ervaring van maakt’, weet Noraly Duizer, brand- en communicatiemanager van Bradley’s. ‘Ook is thee vaak een afsluiter van een diner en dus de laatste indruk die je als horecaondernemer achterlaat op je gasten.’ Ze heeft zes tips om thee succesvol op de kaart te zetten.
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.