Bernard Lensink is aangetrokken vanwege zijn trackrecord binnen de high-end hotellerie.
Lensink was 15 jaar hotel manager bij Landgoed Duin en Kruidberg in Santpoort. Na zijn vertrek in maart 2021 was hij als hospitality director betrokken bij de opstart van HNL (Holland Norway Lines).
Ambities Bernard Lensink en The Hospitalitist
‘The Hospitalitist past als merk zeer goed bij mijn ambities', zegt Bernard Lensink over zijn nieuwe stap. ‘Dit komt doordat we hetzelfde hospitality DNA bezitten. High-end service willen bieden in álles wat we doen. Daar ligt de basis. Daar komen we met z’n allen met veel energie voor uit bed. De groei-ambitie die we hebben bepaald is groot. Daarom kijk ik, samen met het zeer enthousiaste team, uit naar al het moois wat we samen neer gaan zetten.’
De ambitie van The Hospitalitist is groot. ‘We zijn al voor vele mooie merken en organisaties hun human capital partner', zegt Maarten Vooijs, founder van The Hospitalitist. ‘De missie is om dé human capital partner te zijn binnen de hospitality branche. Én vervolgens daarbuiten. Want als hospitality organisatie zijn je medewerkers je kapitaal. Zij brengen je organisatie naar de ambities en doelstellingen die er liggen. En dit kapitaal moet je koesteren. Dit begrijpt Bernard als geen ander.’
Als managing director zal Bernard, samen met Daan Meischke (Partner, Founder), Rutger van den Brink (Partner & Director Business Development), Pepijn Kooiman (Partner & Tribe Lead Recruitment) The Hospitalitist naar deze volgende fase brengen.
Over The Hospitalitist
The Hospitalitist, opgericht in 2008, verzorgt binnen de hospitality branche recruitment, learning en development trajecten en ondersteunt organisaties in het opschalen met flexibele teams. Daarbij wil het bedrijf verder gaan dan alleen ‘handjes’ leveren, maar proberen een goede match te maken tussen de cultuur en DNA van de organisatie en de ambities van een talent.