Na de e-learning zijn ondernemers op de hoogte van de huidige trends in bezorging, hoe je het best kan communiceren met klanten, en hoe je een gastvrijer bedrijf kan worden. De e-learning is gratis en online te volgen. Bij het geheel doorlopen van de e-learning ontvangen de deelnemers een certificaat. De e-learning is geschikt voor zowel zakelijke als particuliere bezorgers.
Tips voor een gastvrije delivery
- Personaliseer je e-mail of telefoontje door middel van enige basisinformatie over het product en biedt ongevraagd hulp aan.
- Verstrek nuttige informatie over hoe de klant/gast zich kan voorbereiden op de levering.
- Blijf contact houden en zorg voor een opvolging. Dit is belangrijk voor een gastvrije klantenservice.
- Geef klanten/gasten de flexibiliteit wanneer ze de bezorging willen ontvangen.
De Gastvrijheidscoach deelt graag alle tips, trucs en leuke weetjes die kunnen worden ingezet om de gast te laten genieten van de bezorging.
De e-learning is hier gratis online te volgen.