Reserveringsplatform Quandoo lanceert integratie met Instagram

Reserveringsplatform Quandoo lanceert integratie met Instagram

Restaurant reserveringsplatform Quandoo heeft een integratie met Instagram gelanceerd. Gebruikers op Instagram kunnen vanaf het account van een restaurant op 'Reserveren' klikken om een tafel te boeken.

De integratie is beschikbaar voor gebruikers en restaurants in alle landen waar Quandoo op dit moment actief is. Om te starten, heb je als horecaondernemer een business profiel op Instagram nodig. Van daaruit kunnen bedrijven Quandoo activeren via ‘profiel bewerken’, onder de optie ‘contactmogelijkheden’. Bedrijven die meer willen weten, kunnen informatie over deze optie vinden bij Instagram’s Business Toolkit.

Instagram en Quandoo

De integratie is een uitbreiding van het reserveringsplatform. 'We kijken ernaar uit om met deze integratie nog meer waarde te creëren voor onze restaurantpartners', aldus Pierpaolo Zollo, VP Business Development bij Quandoo. ' Dankzij deze samenwerking kunnen Instagramgebruikers op een simpelere manier, en binnen één minuut, een reservering plaatsen bij hun favoriete restaurant, ongeacht waar je bent; en ondertussen kunnen restaurants profiteren van deze opties waardoor Instagram voor hen een extra mogelijkheid biedt om zaken te doen.'

Missie Quandoo

Binnen zes jaar tijd, heeft Quandoo zich uitgebreid naar 12 landen en heeft meer dan 110 miljoen restaurantgangers in meer dan 17.000 restaurants laten plaatsnemen.

Quandoo is onderdeel van Recruit. Het Duitse Quandoo is naar eigen zeggen het snelstgroeiende online restaurant reserveringsplatform ter wereld. Het is haar missie om in 2020 het nummer 1 reserveringsplatform ter wereld te zijn.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.