Edgar Rouwenhorst, CMO van Zenchef: ‘We zien dat restaurants, vooral in grote steden als Amsterdam, Parijs en Berlijn, steeds meer een lifestylemerk worden.’Gesponsord
Gesponsord
Boekings- en reserveringssystemen

Gesponsord Meer dan eten: restaurants bouwen aan lifestylemerken

Voor restaurants wordt het steeds belangrijker om een sterke merkidentiteit op te bouwen. Uit recent onderzoek van Zenchef en Lightspeed onder ruim 1.100 respondenten blijkt dat de restaurantidentiteit een cruciale rol speelt bij de keuze van gasten.

De app van Zenchef
Boekings- en reserveringssystemen

Zenchef doorbreekt stilzwijgen en belooft beter te gaan communiceren

Misset Horeca publiceerde medio mei een artikel over de beroering die was ontstaan onder restaurateurs door de overname van Formitable en Resengo door Zenchef. Een van de zaken die speelde was het gebrek aan communicatie vanuit Zenchef. Destijds lukt het ook Misset niet om met het bedrijf in contact te komen. Inmiddels zijn een een klein half jaar verder en had Misset een gesprek met Edgar Rouwenhorst, de Chief Marketing Officer, over het gemis aan communicatie en de ontwikkelingen bij Zenchef.

Gesponsord
Gesponsord
Reserveringssystemen

Gesponsord De alles-in-één-softwareoplossing voor horecaondernemers

Het beheren van reserveringen, orders, betalingen en voorraden kan complex en tijdrovend zijn. Daarom biedt Robuust Software een alles-in-één-platform dat werkt op vrijwel elk toestel.

Reviews

Discussie over geannuleerde reservering gaat viraal: restaurant lijdt onder negatieve reacties

Een discussie over een geannuleerde reservering in de Amerikaanse stad Boston, heeft het restaurant en de eigenaar veel slechte publiciteit opgeleverd. Het verhitte gesprek, via Instagram, werd gedeeld op sociale media en meer dan een miljoen keer bekeken.

Gesponsord
Gesponsord
Boekings- en reserveringssystemen

Gesponsord Online reserveren gemakkelijk gemaakt: waarom De 10 Geboden kiest voor Guestplan

De 10 Geboden ligt wat verscholen in Uden, niet direct zichtbaar vanaf de doorgaande route. Shannen: 'We zitten hier eigenlijk in een hele mooie dode hoek. Onze locatie is dus wel een uitdaging. Voorheen zat hier 22 jaar lang een tapasrestaurant, dat alleen 's avonds open was en twee dagen per week dicht. Wij zijn nu vanaf de lunch open en in het weekend tot twee uur 's nachts. Mensen moeten dus wennen dat wij hier zitten. We zijn niet echt zichtbaar vanaf de straat, dus mond-tot-mondreclame en social media zijn cruciaal om klanten naar ons toe te trekken.'

Reserveringssystemen

Erik de Zwart lanceert nieuw culinair platform Guide des Chefs

Radiomaker en mediaondernemer Erik de Zwart lanceert samen met IT-ondernemer Eugene Tuijnman een nieuw platform voor liefhebbers van haute cuisine, waar de allerbeste restaurants en hun chefs zich presenteren: Guide des Chefs.

  1. Voorschot voor reservering? Helft van gasten snapt niet waarom, blijkt uit onderzoek
  2. Tips om no shows te voorkomen
  3. Zenchef-Formitable neemt reserveringsplatform Resengo over
  4. Nieuwe app waarmee toprestaurants last minute vrije tafels kunnen vullen
  5. Het Laatste Tafeltje koppelbaar met reserveringssystemen
  6. Flinke investering in reserveringssysteem Formitable: 'zonder geld uiteten'
  7. No show loopt spuigaten uit: '21 annuleringen op een zondag'
  8. Nederlandse start-up: 'Met artificial intelligence helpen we reserveringsmedewerkers'
  9. Mark Struik weg bij Postillion en is nieuwe ceo hoteltech start-up
  10. Annuleringen én lastminute reserveringen stromen binnen bij restaurants
  11. Direct tafel reserveren op Instagram via Formitable
  12. Michelin en TheFork willen toprestaurants toegankelijker maken met korting
  13. Reserveringsmodule Tably: 'Simpel en goedkoop'
  14. Heerlijk.nl gaat ook reserveringen zonder kortingsacties doen
  15. Booking.com betaalt loonsteun terug na ophef over bonussen
  1. Dubbel zoveel reserveringen na aankondiging heropening restaurants
  2. Positieve trend in het aantal reserveringen
  3. Bidfood lanceert ChapChap: platform voor lokale horeca
  4. Gratis reserveringsapp voor passanten in de horeca
  5. KHN: naam van gast doorgeven aan GGD mag geen eis zijn
  6. GGD gaat reserveringsgegevens horeca gebruiken voor onderzoek
  7. Makro: gratis digitaal platform voor horeca met reserveringssysteem
  8. Reviews restaurant: 83 procent gasten laat zich beïnvloeden
  9. Michelin en TheFork: samenwerking van start
  10. Open brief The Fork na ophef Rambam
  11. Stan&Co lanceert reserveringssysteem via Google Voice
  12. Diningcity koppelt nu met Resengo, Formitable en e-Tender
  13. Michelin slaat handen ineen met TheFork en TripAdvisor
  14. Extra geld voor reserveringssysteem Formitable
  15. Resengo: Restofoon en reserveren via Google