‘Iedereen met een Dinercadeau op zak, is een potentiële klant voor aangesloten restaurants.'

Dinercadeau: een effectieve manier om klanten te trekken

Dinercadeau is een veelzijdige en toegankelijke cadeaukaart en daarnaast voor horecaondernemers een effectief middel om meer klanten te trekken en hun zichtbaarheid te vergroten. Inmiddels zijn ruim drieduizend restaurants aangesloten en groeit het acceptantennetwerk nog dagelijks.

Directe boekingen gestegen, Booking.com belangrijkste boekingskanaal

Directe boekingen gestegen, Booking.com belangrijkste boekingskanaal

Het Europe Booking Channel Trends Report analyseerde meer dan 3,9 miljoen reserveringen om aan te tonen welke distributiekanalen de meeste boekingen naar onafhankelijke hotels brachten in de belangrijkste toeristische markten in Europa.

Gespot op Ibiza: een glazen hotelkamer in de lobby waar gasten gratis mogen overnachten

Gespot op Ibiza: een glazen hotelkamer in de lobby waar gasten gratis mogen overnachten

In het midden van de lobby van het Paradiso Ibiza Art Hotel staat de Zero Suite. Het is een glazen hotelkamer waar het licht voortdurend brandt. Hotelmedewerkers en gasten kunnen zo dag en nacht in de kamer kijken. Gasten die de suite boeken hoeven niets te betalen.

De Beren lanceert eigen sportsokken

De Beren lanceert eigen sportsokken

In september krijgen alle gasten bij De Beren, nadat ze genoten hebben van een satémenu, een gratis paar De Beren Sportsokken mee naar huis. En in oktober heeft iedereen die eigenaar is van de sokken recht op een tweede lunchgerecht gratis, bij inlevering van het label.

Marketingtips: Zo zorg je voor meer gasten in je horecazaak

Marketingtips: Zo zorg je voor meer gasten in je horecazaak

Meer gasten aantrekken naar je horecazaak is essentieel. Je wilt dat ze meer besteden, tevreden zijn en terugkomen. Het is ook belangrijk dat ze anderen over de zaak vertellen. Maar hoe bereik je dit? Hier zijn enkele tips van Okido om je zaak te laten groeien.

General manager Ferid Thabet.

25 jaar Hard Rock Cafe Amsterdam: Value for money en merchandise als belangrijke pijlers

Hard Rock Cafe Amsterdam bestaat 25 jaar. Onder leiding van general manager Ferid Thabet, die 4,5 jaar geleden overkomt van de vestiging in Glasgow, lijkt de Nederlandse vestiging van het wereldwijde merk springlevend. Bijna 80 procent van de f&b-omzet is eten, en van de totale omzet wordt 40 procent binnengehaald met merchandise. Het geheim: 'Love all, serve all'.