De Beren lanceert eigen sportsokken

De Beren lanceert eigen sportsokken

In september krijgen alle gasten bij De Beren, nadat ze genoten hebben van een satémenu, een gratis paar De Beren Sportsokken mee naar huis. En in oktober heeft iedereen die eigenaar is van de sokken recht op een tweede lunchgerecht gratis, bij inlevering van het label.

Iedere gast die gedurende de maand september een satémenu bestelt in één van de De Beren restaurants, krijgt een paar De Beren Sportsokken cadeau.

Iedereen die in september een paar van die geweldige sportsokken bemachtigd heeft, kan van 1 t/m 31 oktober weer bij De Beren terecht. Op vertoon van het label dat aan de sokken zit, krijgen gasten bij één van de restaurants het tweede lunchgerecht gratis. Ook zijn er op het label speciale kortingscodes te vinden die te gebruiken zijn bij een select aantal van de bezorgrestaurants.

Sokken voor alle sportievelingen

De Beren wil met de sportsokken verschillende sporten in de schijnwerpers zetten met deze actie. 'Van de wielrenners en hardlopers tot de voetbalfans, iedereen kan met deze sokken zijn favoriete sport in stijl beoefenen. En een Netflix-marathon, is volgens De Beren ook een marathon.'

Bekijk deze collectie

Gastbenadering

Ontdek de essentie van gastvrijheid en bijverkoop in de horeca met deze nieuwe collectie. Van gastvrijheidslessen tot effectieve klachtenafhandelingstechnieken, wij bieden waardevolle inzichten voor het creëren van positieve ervaringen. Leer hoe medewerkers een blijvende indruk kunnen achterlaten en ontdek strategieën om bijverkoop te stimuleren.

Marketing

8 tips over gastbenadering waarmee je winst kunt maximaliseren

Ondernemers voorzien van adviezen om aan het eind van het jaar meer winst over te houden. Horeca-adviseur Franck Evers en zijn compagnon Frank Laumen schreven er een boek over: Essentiële horeca management strategieën voor de nieuwe generatie. Misset Horeca mag 15 tips weggeven. In dit eerste deel 8 tips over gastbenadering.

‘Iedereen met een Dinercadeau op zak, is een potentiële klant voor aangesloten restaurants.'Gesponsord
Gesponsord
Marketing

Gesponsord Risicoloze marketing voor restaurants met Dinercadeau

Dinercadeau is een veelzijdige en toegankelijke cadeaukaart en daarnaast voor horecaondernemers een effectief middel om meer klanten te trekken en hun zichtbaarheid te vergroten. Inmiddels zijn ruim drieduizend restaurants aangesloten en groeit het acceptantennetwerk nog dagelijks.

Boekings- en reserveringssystemen

Directe boekingen gestegen, Booking.com belangrijkste boekingskanaal

Het Europe Booking Channel Trends Report analyseerde meer dan 3,9 miljoen reserveringen om aan te tonen welke distributiekanalen de meeste boekingen naar onafhankelijke hotels brachten in de belangrijkste toeristische markten in Europa.

Marketing

Gespot op Ibiza: een glazen hotelkamer in de lobby waar gasten gratis mogen overnachten

In het midden van de lobby van het Paradiso Ibiza Art Hotel staat de Zero Suite. Het is een glazen hotelkamer waar het licht voortdurend brandt. Hotelmedewerkers en gasten kunnen zo dag en nacht in de kamer kijken. Gasten die de suite boeken hoeven niets te betalen.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.