Horecamedewerkers bedenken ludieke Valentijns actie: 'Date Lokaal'

Horecamedewerkers bedenken ludieke Valentijns actie: 'Date Lokaal'
2151109159

Op Valentijnsdag, 14 februari tovert Eet-Lokaal in Zevenaar het bedrijf om tot First Dates Restaurant 'Date Lokaal'. 'Het idee om op Valentijnsdag het restaurant om te toveren tot First Dates Restaurant komt van onze medewerkers', vertelt Linda van Dick - Hogerhorst, eigenaar Eet-Lokaal.

'Bijna elke week is er wel een stelletje dat hun eerste date plant in ons restaurant. Vaak zie je het bij binnenkomst en we vragen dan ook altijd wat de gelegenheid is van het bezoek. Door even kort het ijs te breken merk je dat de rest van de avond ontspannen verloopt aan zo’n ‘first date’ tafel. Dit unieke gevoel van eten met iemand die je niet kent willen we op Valentijnsdag combineren met een soort speeddate.'

Singles gezocht

Eet-Lokaal roept singles uit de regio Liemers, Arnhem, Doetinchem op om zich aan te melden. 'Onze doelgroep is mensen vanaf 20 jaar. Het maakt niet uit wat voor partner je zoekt, we gaan kijken of we voor iedereen een of meerdere tafelgenoten kunnen selecteren. Opgeven kan via de website van Eet-Lokaal waarna je uitgenodigd wordt wat informatie te geven over jezelf en de partner waar je naar op zoek bent.'

Op 14 februari worden de singles om 18.00 uur ontvangen in het voor de gelegenheid omgetoverde Date Lokaal aan de Markt 25 in Zevenaar. 'We starten met een korte borrel (aan de bar) met een welkomstdrankje van het huis. Hier kan het ijs gebroken worden en gaan we vervolgens aan tafel voor een 4-gangen diner. Na elke gang wordt er gewisseld en kijken we welke combinaties we kunnen maken. Inmiddels stromen de reserveringen binnen. Het belooft dan ook nu al een geweldige avond te worden.'

Marketing

8 tips over gastbenadering waarmee je winst kunt maximaliseren

Ondernemers voorzien van adviezen om aan het eind van het jaar meer winst over te houden. Horeca-adviseur Franck Evers en zijn compagnon Frank Laumen schreven er een boek over: Essentiële horeca management strategieën voor de nieuwe generatie. Misset Horeca mag 15 tips weggeven. In dit eerste deel 8 tips over gastbenadering.

‘Iedereen met een Dinercadeau op zak, is een potentiële klant voor aangesloten restaurants.'Gesponsord
Gesponsord
Marketing

Gesponsord Risicoloze marketing voor restaurants met Dinercadeau

Dinercadeau is een veelzijdige en toegankelijke cadeaukaart en daarnaast voor horecaondernemers een effectief middel om meer klanten te trekken en hun zichtbaarheid te vergroten. Inmiddels zijn ruim drieduizend restaurants aangesloten en groeit het acceptantennetwerk nog dagelijks.

Boekings- en reserveringssystemen

Directe boekingen gestegen, Booking.com belangrijkste boekingskanaal

Het Europe Booking Channel Trends Report analyseerde meer dan 3,9 miljoen reserveringen om aan te tonen welke distributiekanalen de meeste boekingen naar onafhankelijke hotels brachten in de belangrijkste toeristische markten in Europa.

Marketing

Gespot op Ibiza: een glazen hotelkamer in de lobby waar gasten gratis mogen overnachten

In het midden van de lobby van het Paradiso Ibiza Art Hotel staat de Zero Suite. Het is een glazen hotelkamer waar het licht voortdurend brandt. Hotelmedewerkers en gasten kunnen zo dag en nacht in de kamer kijken. Gasten die de suite boeken hoeven niets te betalen.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.