Serviced Apartment Awards voor Zoku en Yays

Serviced Apartment Awards voor Zoku en Yays

Bij de eerste editie van de Serviced Apartment Awards hebben twee Nederlandse concepten prijzen gewonnen. Zoku won in twee van de 18 categorieën, Yays pakte er één.

Zoku heeft hiermee voor de tweede keer een internationale prijs gewonnen. En dat terwijl het concept van Hans Meyer en Marc Jongerius nog niet eens open is. Eerder pakte Zoku al de Radical Innovation Design Award for Hospitality, nu won het ook Serviced Apartment Awards in twee categorieën: Best Innovation/Disruption en

Best Marketing or Branding Campaign. Daarnaast pakte het met de Zoku app een nominatie in de categorie Best Use of Technology.

Broekzak

Hans Meyer zegt over de winst van de Best Innovation/Disruption Award tegen Serviced Apartments News: ‘Ik ben echt heel blij met deze award. Zeker omdat we nog niet eens open zijn. Ik vind het ook fijn dat deze award zo klein is dat hij in mijn broekzak past. De vorige was echt enorm. Dit is beter.’

Yays

Yays won in de categorie Best Marketing or Branding Campaign met de campagne Unlock the neighbourhood. Yays was met de locatie Oostenburgergracht genomineerd in de categorie Best Architecture/External Design. Directeur Peter Heule was daarnaast persoonlijk genomineerd in de categorie Rising Star.

In Misset Hotel van 19 februari staat een reportage bij Yays, in Misset Hotel van 29 april verschijnt een reportage bij Zoku.

De Serviced Apartment Awards werden voor de eerste keer uitgereikt en zijn een initiatief van Serviced Apartment News. In Londen waren in 18 categorieën awards te winnen. Er waren ruim tweehonderd inschrijvingen voor de 18 categorieën.