Chef-kok Pierre Wind maakte op 1 februari alle categoriewinnaars van de Foodservice Award 2021 bekend tijdens de speciale virtuele editie van de Horecava: Horecava Limited.
In totaal verzamelde Kwalitaria meer dan 1000 stemmen. ‘Dit is een mooi compliment voor onze franchisenemers’, reageert marketing & sales directeur Martijn Boone op het winnen van de award. ‘Men vergeet vaak dat het bakken van friet en snacks echt ambacht en hard werken is. Dat geldt helemaal voor de afgelopen periode, waarin het aantal bezorgbestellingen explosief is toegenomen. De award is een stukje respect naar al onze ondernemers.’
Consumentenprijs
Voor deze derde editie van de Foodservice Awards kwamen er in totaal bijna 17.000 beoordelingen binnen. Consumenten beoordeelden hun favoriete foodservice bedrijven, onderverdeeld in elf categorieën, op aspecten als sfeer, prijs-kwaliteit en gastvrijheid. Deze editie zijn er ook aspecten toegevoegd die zich specifiek op de situatie rondom COVID-19 richten, zoals veiligheid, hygiëne en service. Van alle aspecten vindt de consument het aspect prijs-kwaliteit het belangrijkst, gevolgd door assortiment, gemak en gastvrijheid.