Met het koffie to go-abonnement van Broodzaak kunnen abonnementhouders door middel van een QR-code tot vijf keer per dag een van de vele warme dranken halen bij alle Broodzaak-locaties van HMSHost. Er is keuze uit een uitgebreid assortiment van warme dranken zoals koffie, verse muntthee en latte macchiato.
Daarnaast kan elke warme drank gecombineerd worden met maximaal één extra product: plantaardige melk, een extra shot espresso of koffiesiroop. Met dit abonnement van €20 per maand kunnen abonnementhouders genieten van een prijsdaling van €2,50 naar 15 cent per warme drank en zouden ze ruim €300 per maand kunnen besparen.
Koffie to go-abonnement
'We zijn verheugd om via onze Broodzaak-locaties dit koffie- abonnement voor onderweg te lanceren', zegt Ronald Loendersloot, managing director HMSHost Nederland.
'We hebben gezien dat dit concept al bijna 2 jaar een groot succes is in het Verenigd Koninkrijk en we zijn trots om dit te introduceren op de Nederlandse markt. Het koffie-abonnement erkent de loyaliteit van terugkerende reizigers en koffieliefhebbers en levert hen een flinke besparing op.'
Koffie met korting
Uit onderzoek van de Nederlandse Spoorwegen blijkt dat koffie zeer populair is onder reizigers. Wekelijks worden er gemiddeld 405.000 koppen koffie verkocht op Nederlandse treinstations. Abonnementhouders kunnen tot wel vijf keer per dag, met een tussenpoos van 30 minuten na elke bestelling, genieten van een koffiemoment bij een van de Broodzaak locaties door hun QR-code, in de Wallet App of mail, te laten scannen. In lijn met duurzaamheid, is er de mogelijkheid om een eigen herbruikbare beker te gebruiken.