Met deze overname, klopt het nóg meer Leon Besselink van NTF: 'Voor de klanten van NTF zal het nog meer gaan kloppen, omdat we sneller kunnen schakelen, nog eerder op marktontwikkelingen zullen inspelen.'
'En omdat we nog meer waarde en gebruiksgemak kunnen toevoegen aan ons platform, waar we ongeëvenaard in zullen blijven investeren. Zodat wij de partij zijn die de online oplossing biedt voor alle bedrijfsvoering in de horeca, van de mobiele bestelsite tot een bezorgmanagementsysteem.'
Meerwaarde
In 2020 nam Delivery Foodservice (maaltijdbezorging) toe met 43,6 procent naar een omzet van €2.829 miljoen. De totale foodservice markt, de consument, ze vragen allemaal om een oplossing. Een flexibele, passende, simpele invulling van hun dagelijkse uitdagingen.
'Daarom willen wij die kennis en flexibiliteit in huis hebben. Om continu klaar te kunnen staan met het beste systeem, voorbereid op wat er maar komen gaat. Het is voor ons een logische stap om nu deze kennis ook echt ín ons bedrijf te brengen', aldus Besselink.
Cerenta
Vanaf 1 januari is het team van Cerenta officieel NTF. 'Wij zien hiernaar uit. Het is een mooie nieuwe stap in de samenwerking die we al sinds tijden hebben met NTF', vertelt Bjorn de Jong van Cerenta. 'Ons team is de afgelopen jaren direct of indirect betrokken geweest bij de doorontwikkeling van de software oplossingen van NTF. Het is een platform waar we veel gevoel bij hebben en NTF is een partij die vooruitstrevend is. Daar worden wij graag onderdeel van.'