In dit nieuwe concept van La Place draait alles om ‘All day good food fast’: lekker en vers eten waarbij de nadruk ligt op smaak en zintuigelijke verleiding.
Gasten kunnen terecht voor een ruim assortiment verse gerechten en producten om af te halen, aangevuld met Jumbo producten. La Place Express biedt ook een ‘La Place voor Thuis’ assortiment met producten om thuis snel een lekkere en verse maaltijd klaar te maken.
Het nieuwe foodconcept biedt alle ruimte voor de nieuwste trends op het gebied van food en foodbeleving, zoals de barista koffiebar met koffies en verrassende specials.
Take-away
De La Place Express in Forum Rotterdam is volledig afgestemd op de behoeften van mensen die onderweg zijn en biedt een volledig vers assortiment om af te halen. Er staan zo’n 100 nieuwe gerechten en seizoenproducten op de kaart.
Bezoekers van La Place Express Rotterdam kunnen bij de verschillende buffetten een keuze maken voor hun gerecht. Zij nemen de verse gerechten ‘on the go’ bij de Express Counter mee, of consumeren dit binnen aan de hoge bar of tafeltjes met zo’n tien zitplaatsen. Hierbij worden uiteraard de coronamaatregelen in acht genomen.
'Love at first bite'
De chefs uit de keukens van La Place hebben al hun kennis en passie voor smaak gestoken in een uitgebreid en gevarieerd menu met huisgemaakte gerechten waarmee zij hun gasten een ‘Love at first bite’-ervaring bieden die de smaak en zintuigen prikkelt. Bij La Place Express staan smaakvolle, verse gerechten op het menu, met een ruime keuze uit kenmerkende recepten, verrassende seizoenstoppers en vegetarische en veganistische opties.
Er is de hele dag keuze uit verse sappen en een uitgebreid ontbijtmenu. Ook kunnen gasten terecht voor de La Place klassiekers, zoals saucijzenbroodjes, sandwiches, appeltaart en het bananenbrood.
Mobiele bestellingen
Een belangrijke service van La Place Express in Rotterdam is de snelle en eenvoudige manier om gerechten te bestellen en betalen. Dit sluit perfect aan bij de wensen en eisen van deze tijd. Zo zijn aparte bestel-, betaal- en afhaalpunten ingericht om te zorgen voor een goede doorstroming.
Om gasten nog sneller te kunnen helpen, start La Place op de nieuwe locatie een pilot met zelfscanmodules waarbij gasten verpakte producten zelf kunnen scannen en een bestelling kunnen plaatsen bij de barista voor een koffie bij de koffiebar. Deze wordt dan bij het pick-up point voor de gast klaargezet.
Ook heeft La Place het bestel- en betaalproces geoptimaliseerd met de mogelijkheid om een mobile order te plaatsen. Gasten kunnen hierbij ter plekke bestellen of hun bestelling vooraf online doorgeven. De take-away bestelling staat dan op het afgesproken tijdstip klaar om meegenomen te worden