Mystery Review introduceert mystery visit-programma voor cafetariahouders

Mystery Review introduceert mystery visit-programma voor cafetariahouders

Mystery Review lanceert een webshop waarbij mystery visits ingekocht kunnen worden door ondernemers in de fastservice branche. Hiermee krijg je als ondernemer inzicht in de goede en verbeterpunten van je zaak.

Carlo van den Berg van Mystery Review: ‘We merken dat veel ondernemers op een snelle manier inzicht willen krijgen in de kwaliteit en kansen van hun product en de smile van hun medewerkers. We kunnen op een simpele en laagdrempelige manier hieraan bijdragen.’

‘Door te investeren in kwaliteit, blijf je als ondernemer of bedrijfsleider in staat om de kernfactoren voor succes te bewaken. Kwaliteit heeft namelijk direct invloed op omzet. Maar hoe weet je of de kwaliteit die bij je bedrijf hoort ook zo ervaren wordt door je gasten? En hoe houd je deze kwaliteit vast?, vervolgt Van den Berg.

Mystery guests

mystery visits voor cafetariahouders‘Mystery visits zijn hier een perfect middel voor. Mystery guests zijn een weerspiegeling van je gasten en brengen in kaart wat er goed gaat, welke medewerkers complimenten verdienen, maar ook waar het beter kan. Met deze inzichten kun je concreet én direct aan de slag. Door regelmatig deze ‘thermometer’ in je bedrijf te steken, blijf je scherp op de kwaliteit die je nastreeft’, aldus Van den Berg.

Mystery Review heeft 15 jaar ervaring in het uitvoeren van mystery visits binnen hospitality, city marketing, retail, zorg en automotive. Met deze kennis en ervaring heeft Mystery Review enkele formats opgesteld, die passen bij diverse horeca bedrijfsmodellen. Bar, koffie, lunch, diner en fastservice georiënteerde mystery visits, kunnen met enkele stappen online direct besteld worden.’

Vragenlijst

In de formats zijn de belangrijkste contact momenten opgenomen waaronder ontvangst en begroeting, productkennis van de medewerker, presentatie van het product, interieur/exterieur en het afscheid/ afrekenen. Er zal altijd wat gegeten worden, deels afhankelijk van het enthousiasme en de bijverkoop-vaardigheden van de medewerk(st)er. Binnen 3-5 werkdagen na het mystery guest bezoek ontvangt de deelnemer een volledig bezoekrapport per mail.

Benchmarking

Iedere deelnemer doet mee met dezelfde vragenlijst. Dat geeft ook meteen de mogelijkheid om een benchmark aan te leveren van de deelnemers. Je kunt in de webshop je product kiezen, voorkeur aangeven voor de periode waarin de bezoeken moeten plaatsvinden en afrekenen. De factuur zit direct in je mailbox en het rapport van de mystery visit volgt per mail binnen enkele werkdagen na ieder bezoek.

Om geen conclusies te trekken op een incidentele meting, maar een mooi beeld te hebben van meerdere kwalitatieve meetmomenten, biedt Mystery Review een pakket aan van minimaal vier bezoeken. Een ondernemer kan er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket twee keer af te nemen.

Op de website van Mystery Review is meer informatie te vinden en kun je je inschrijven.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.