Zij zullen in het panelgesprek ‘Groothandel & Corona’ antwoord geven op de prangende vragen die leven bij de aanwezige horecaondernemers. De BBB Horeca Summit vindt plaats tijdens de 66ste editie van BBB Maastricht en wordt georganiseerd in samenwerking met Servicecenter 4Hospitality (S4H).
Onzekere coronatijden
Solidariteit, compassie en gedeelde verantwoordelijkheid zijn onmisbaar in deze onzekere coronatijden. Zeker voor de horeca die hard getroffen wordt. BBB Maastricht en S4H hebben daarom de handen ineen geslagen en presenteren een summit waar collega-ondernemers uit verschillende horecasectoren met elkaar in gesprek gaan met als doel horecaprofessionals van het juiste advies te voorzien om hen te inspireren en te versterken.
‘Uniek dat topondernemers samen op een podium met elkaar in gesprek gaan. Dat gebeurt vanuit de solidariteitsgedachte. Ook zij begrijpen dat de horeca behoefte heeft aan het delen van ervaringen en dat zij op zoek zijn naar gedegen advies voor een succesvolle toekomst. Ik ben er trots op dat iedereen die ik spreek, bestuurders uit verschillende horecasectoren, enthousiast is en zijn medewerking wilt verlenen’, aldus Charles van Goch, CEO Mise en Place en gastheer van de BBB Horeca Summit.
Inspiratie en advies
Gedurende 3 dagen worden verschillende thema’s behandeld tijdens de BBB Horeca Summit. Topsprekers uit de horecasectoren bierbrouwerij, groothandel, out of home/ delivery, catering en inkooporganisatie. Daarnaast zal er ook extra aandacht besteed worden aan het thema digitalisering.
Silvie Slachter, beursmanager BBB: ‘BBB Maastricht is de enige horecavakbeurs die dit jaar nog plaatsvindt. Met de uitbreiding van de BBB Horeca Summit maken wij onze belofte ‘more horeca succes’ nog meer waar. Wij gaan de horecaprofessional inspireren, van inhoudelijke adviezen voorzien en met een hoop positiviteit en de juiste spirit weer verder op weg helpen.