Makro: gratis digitaal platform voor horeca met reserveringssysteem

Makro: gratis digitaal platform voor horeca met reserveringssysteem

Makro biedt horecaondernemers, die vanaf 1 juni verplicht moeten werken met reserveringen, een gratis digitaal platform, Dish. Hierin zit ondermeer een reserveringssysteem die aansluit bij de Covid-19-maatregelen. De groothandel biedt de dienst kosteloos aan en garandeert dat dit ook zo zal blijven.

Dish -Digital Innovations and Solutions for Hospitality- geeft horecaondernemers toegang tot verschillende online diensten: van website tot reserveringssysteem en van mobiele app tot personeelsplanner.

Op 15 januari 2020 won Makro met DISH de Foodservice Marketing Award.

Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest aansprekende, innovatieve en succesvolle marketinginitiatief in de Foodservice.

'Het winnen van de Foodservice Marketing Award is een enorme stimulans en waardering voor deze nieuwe service. We zijn ontzettend blij en trots dat we deze prijs hebben gewonnen,' aldus Fabienne Linschoten, Head of Digital bij Makro.

'Reserveringssysteem blijft gratis'

Makro biedt het reserveringssysteem gratis aan en biedt de ondernemers daarnaast de garantie dat het gratis zal blijven. Dish is specifiek ontwikkeld om bij te dragen aan de verdere digitalisering van de horecasector. Hierdoor zijn er momenteel meer dan 170.000 horecaondernemers in 17 verschillende landen die succesvol gebruik maken van het platform.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.