Jan Willem Hilbron was hiervoor senior vice president business development at HMSHost International. Hij werkte in binnen- en buitenland voor vliegvelden (Schiphol, Rotterdam Den Haag Airport), NS stations (Burger King, La Place en Treck, voorheen de Broodzaak) en outlet shopping centra (McG Roermond en Neinver Halfweg).
'Ik kies heel bewust voor de mooie klus bij Albron. De transformatie die Albron doormaakt vind ik fantastisch en daar wil ik graag met mijn achtergrond, ervaring en ambitie aan bijdragen. De lange termijn aanpak en de menselijke maat van Albron passen me heel goed', aldus Jan Willem Hilbron.
Versterken portfolio
Albron heeft de afgelopen periode geïnvesteerd in het versterken van haar conceptportfolio met bestaande ‘streetbrands’ en met zelf ontwikkelde belevingsconcepten. Zo is Albron recent naast de samenwerking met Starbucks, ook de samenwerking met Anne&Max en Le Perron aangegaan. Jan Willem gaat de groeistrategie in de segmenten Leisure, High traffic en Shopping samen met het bestaande ambitieuze team van Albron Horeca & Hospitality, verder uitbouwen.
Algemeen directeur Teun Verheij: 'Met de komst van Jan Willem Hilbron kunnen we onze groeiambitie in Horeca & Leisure verder vormgeven. Zijn specifieke kennis en ervaring gaan ons helpen daarin volgende stappen te zetten. Daarnaast denk ik dat hij qua persoonlijkheid een waardevolle aanvulling is binnen ons directieteam. Ik verheug me op de samenwerking'.