Van onze partners

Indie-merk Fritz-kola bestormt horeca met smaak en karakter

Indie-merk Fritz-kola bestormt horeca met smaak en karakter

Een trendy uitstaling, een uniek aanbod en een maatschappelijke boodschap die past bij deze tijd; het is dé manier om jongvolwassenen aan je horecazaak te binden. Een onderscheidend frisdrankmerk draagt daaraan bij, zo klinkt de boodschap van Fritz-kola. Het Duitse merk biedt niet alleen veel variatie, maar heeft ook een duidelijke mening.

Tommy van der Kooij en Jesper van der Heijden zijn mede-eigenaar van drie succesvolle Domino’s vestigingen in Delft.

Van pizzabezorger tot mede-eigenaar van drie succesvolle Domino's vestigingen

Tommy van der Kooij (41) en Jesper van der Heijden (33) zijn meer dan zakenpartners; ze zijn het bewijs dat je met de juiste instelling, passie voor je werk, ondernemerschap en ondersteuning van goede partners kunt doorgroeien van pizzabezorger naar mede-eigenaar van drie succesvolle Domino's vestigingen in Delft. Hoe hebben zij dit bereikt? Welke uitdagingen kwamen daarbij kijken en de hamvraag: wat is hun favoriete pizza?

Bryan Hilders, Key Account Manager Horeca bij FrieslandCampina naast Jan Willem Bloem van De Walhoorn in Otterlo.

'Verhoog je gastbeleving en omzet met Chocomel voor Professionals'

Eigenaar Jan Willem Bloem van De Walhoorn in Otterlo maakt gebruik van 'Chocomel voor Professionals' van FrieslandCampina. De fabrikant heeft er grote plannen mee. In dit geval met als gezamenlijk doel: de categorie Chocolade te laten groeien met een eigen plek op de kaart.

Chef-kok Ton van Houwelingen: ‘De producten van Debic zijn zo gemaakt dat je er je eigen draai aan kunt blijven geven.’

De nieuwe Debic Cheesecake'van taart tot in een glaasje'

The Local Club is een van de nieuwe hotspots in de Nederlandse horeca. Mede-eigenaar/chef-kok Ton van Houwelingen gebruikt zo veel mogelijk lokale producten en biedt een gevarieerde kaart voor elk moment en elke klant. In de keuken werkt hij met veel producten van Debic.

De directeur Commercie van Zilveren Kruis, Jan Willem Evers, samen met de directeur van 3WO, Riad Fahrat smeren zich in met zonnebrandcrème op het terras voor café Badhuis op het Javaplein.

Horecaondernemers strijden met Zilveren Kruis tegen huidkanker

Verbranden op een terrasje: het is bijna iedereen weleens overkomen. Dat moet stoppen, vinden horecaondernemer Riad Farhat en Jan-Willem Evers van zorgverzekeraar Zilveren Kruis. 'Per dag komen er tweehonderd patiënten met huidkanker bij,' zegt Evers. 'Daarom zetten we zonnebrandcrème op de kaart.'

Het Mergel Wit is in april 2024 gelanceerd en wordt inmiddels bij tientallen horecazaken geschonken.

Mergel Wit van Stadsbrouwerij Maastricht is uniek in de bierwereld

De zomer laat nog even op zich wachten, maar met mooie zomertemperaturen in het vooruitzicht, komt er heerlijk terrasweer aan. Stadsbrouwerij Maastricht heeft een bier uitgebracht dat perfect is voor een heerlijke dag. Een frisse, doordrinkbare klassieker met een eigentijdse twist, namelijk het Mergel Wit.

CEO & Founder van Staffyou Pavle Beslic met Francisco 
Martinez Garcia, CRM Marketing automation Manager en Kaja Reij, Workforce Manager.

'Één centraal personeelsplatform voor uitzendkrachten, zzp'ers en je eigen team'

De horecasector heeft de laatste jaren diepe dalen gekend door de coronacrisis en het inmiddels hardnekkige personeelstekort. Voor veel horecaondernemers is het een dagelijkse worsteling om voldoende gekwalificeerd personeel te vinden en te behouden. Het risico op sluiting of het terugschroeven van diensten vanwege personeelstekorten heeft een directe invloed op de kwaliteit van je dienstverlening. En dat is natuurlijk het laatste wat je wil.

BBB Maastricht is gastheer Michelinsterrenuitreiking

BBB Maastricht is gastheer Michelinsterrenuitreiking

Op 7, 8 en 9 oktober vindt in MECC Maastricht de 69ste editie van BBB Maastricht plaats. Dit jaar belooft het een extra bijzondere editie te worden, met als thema 'fine dining'. Voor het eerst in 10 jaar zal de BBB gastheer zijn voor de felbegeerde Michelinsterrenuitreiking. 'Op maandag zullen de sterren worden uitgereikt in hetzelfde pand. Dat belooft ontzettend veel reuring door het hele gebouw,' aldus Silvie, beursmanager van BBB Maastricht.

Jaap Scholte is risicodeskundige bij ABN AMRO Verzekeringen: ‘Zorg dat je personeel weet hoe ze veilig kunnen werken.’

De zomer: hoogseizoen voor risico's in de horeca

Eindelijk zomer. Tijd om zorgeloos op een terrasje te zitten. Voor jou als horecaondernemer is dit seizoen allesbehalve zorgeloos. Risicodeskundige Jaap Scholte van ABN AMRO Verzekeringen vertelt welke risico's de zomer met zich meebrengt voor de horeca en hoe je deze kunt voorkomen.

Marketing manager Maarten Ploos van Amstel, Sales Director Jan Peters en
Sales manager Paul Liefkens.

'Chef-koks hebben behoefte aan een nieuw zuivelmerk'

Duitse marktleider DMK Group ziet kansen met Milram in de Nederlandse horeca. Constante kwaliteit, scherp geprijsd, een breed aanbod én veel gebruiksgemak; volgens één van de grootste zuivelcoöperaties van Europa hebben Nederlandse chef-koks daar wel oren naar en is onze horeca daarom rijp voor een nieuw zuivelmerk. 'Er zijn weinig spelers die zo'n assortiment aanbieden.'