Boutique hotel

Arq Hotels zet in op groei binnen boutique hospitality

De Nederlandse hotelmarkt heeft er een nieuwe speler bij: Arq Hotels.

2541257441
Hotel

Amsterdam komt met beddenstop voor hotels

De gemeente Amsterdam heeft nieuwe maatregelen, waaronder een beddenstop, aangekondigd om de groei van het aantal toeristen en de daarmee gepaard gaande overlast verder te beperken.

Johan Kragtwijk
De Nederlanden

Johan Kragtwijk sluit zich aan bij team van De Nederlanden*

Wilco & Caroline Berends van De Nederlanden in Vreeland zijn zeer verheugd Johan Kragtwijk in hun team te mogen verwelkomen, zo laten zij weten. Hij start in zijn functie als maître-sommelier op 1 oktober 2024.

Jong Eindhoven - diner
Gastvrijheid

Onderzoek de Zonnebloem: mensen met beperking mijden de horeca

Het blijft een uitdaging in de horeca: toegankelijkheid. Dat blijkt eens te meer uit onderzoek van de Zonnebloem. De vereniging constateert dat Nederlanders met een lichamelijke beperking regelmatig horecagelegenheden mijden, omdat die onvoldoende toegankelijk zijn.

Omzet

Restaurant Huis de Wiers mist duizenden euro's omzet door afsluiting snelweg A2

De afsluiting van snelweg A2 wegens wegwerkzaamheden kost restaurants rondom Nieuwegein duizenden euro's omzet. Sanne van den Tempel van restaurant Huis de Wiers in Vreeswijk overweegt een schadeclaim in te dienen bij Rijkswaterstaat.

De directeur Commercie van Zilveren Kruis, Jan Willem Evers, samen met de directeur van 3WO, Riad Fahrat smeren zich in met zonnebrandcrème op het terras voor café Badhuis op het Javaplein.Gesponsord
Gesponsord
sponsored content

Gesponsord Horecaondernemers strijden met Zilveren Kruis tegen huidkanker

Verbranden op een terrasje: het is bijna iedereen weleens overkomen. Dat moet stoppen, vinden horecaondernemer Riad Farhat en Jan-Willem Evers van zorgverzekeraar Zilveren Kruis. 'Per dag komen er tweehonderd patiënten met huidkanker bij,' zegt Evers. 'Daarom zetten we zonnebrandcrème op de kaart.'

  1. Dit zijn de belangrijkste gastvrijheidslessen voor terrasmedewerkers
  2. 18 adviezen voor medewerkers: zo bied je een positieve terraservaring
  3. Invoering werkplekvergoeding bij D.E. Café Enschede: minder omzet, maar relaxtere sfeer
  4. Waarom het terras vol zit en iedereen er wil werken: het geheim van Hofman
  5. Finalisten bekend van Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs
  6. The Offline Club laat zien waarom gasten zonder telefoon interessant zijn voor horeca
  7. Gespot: Telefoonlaadkluis op terras voorkomt veel gedoe achter de bar
  8. Student Paris Koeleman wint goud op de NK Skills voor beste gastvrouw van Nederland
  9. Tien tips voor meer fooi
  10. Hoe ga je om met apart afrekenen bij grote groepen in de horeca?
  11. Maak gepersonaliseerde gastvrijheid mogelijk met 360° gastprofielen
  12. Pop-up Karen's Diner: laat je uitschelden in Hoofddorp en Leeuwarden
  13. Nederlandse restaurantketens scoren goed bij gasten met gemiddelde NPS van 72
  14. 5 tips voor een meer gepersonaliseerde gastervaring in je hotel
  15. Finalisten Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs bekend
  1. GesponsordDe nieuwe maatstaf voor succes in gastvrijheid: 5 tips
  2. Gastvrouw van het Jaar Caroline Berends: 'Ik vind mezelf soms te zakelijk'
  3. Gault&Millau 2023: Gastvrouw van het Jaar
  4. Zo zit het met hulphonden in de horeca
  5. Winnaar gastvrijheidsprijs Teide Schepers over hoe hij zijn gasten leest
  6. Dit is de winnaar van de Hennessy Gastvrijheidsprijs 2022
  7. Pittige praktijkproeven in finale Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs
  8. 10 tips voor omgaan met klachten in de horeca
  9. Trots met een grote T
  10. Gastvrij op het terras ondanks personeelstekort: hoe doe je dat?
  11. Ronald Opten verlaat Amstel Hotel na 14 jaar
  12. Dit zijn de 10 finalisten van de Hennessy Gastvrijheidsprijs 2022
  13. Frederique Franssen en Scott van der Himst winnen Bokkedoorns Award
  14. Zes ondernemers over QR-bestellen: techniek, kosten en gastbeleving
  15. Twee generaties grootmeesters in gastvrijheid: Roberto Payer tegenover Melle van Uden