Een voorbeeld van de samenwerking tussen Bud en TivoliVredenburg toe gaat leiden is een nieuw kunstproject: Canvas. Vanaf dit najaar veranderen de boven Park 6 zwevende witte wanden in een groot videokunstwerk van 150 vierkante meter.
Talentvolle beeldmakers gebruiken deze muren van zaal Pandora om hun videokunst tot leven te laten komen en bezoekers worden zo steeds verrast door nieuwe beelden. Daarnaast gaan beide partijen een samenwerking aan in een talentontwikkelingsprogramma waarmee de partners beginnende artiesten in diverse genres zoals klassiek, pop, jazz en dj’s worden begeleid op muzikaal en professioneel vlak.
Duurzaamheid Bud en TivoliVredenburg
De samenwerking heeft een focus op duurzaamheid. Pieter Anciaux, horecadirecteur AB InBev: ‘Voor zowel TivoliVredenburg als Bud is duurzaamheid een topprioriteit. Daarom gaan we daar samen vol op inzetten. Bud wordt vanaf 2020 met 100% hernieuwbare elektriciteit gebrouwen. We zijn samen plannen aan het maken om de concertzaal van dezelfde elektriciteit te voorzien.'
Suzanne van Dommelen, zakelijk directeur TivoliVredenburg: ‘AB InBev is al jarenlang onze partner en we zijn dan ook trots op deze primeur om als eerste Nederlandse concertzaal met Bud samen te werken.'