Amrâth Hôtels is verheugd met de aanstelling van Adriënne Tjepkema, die met haar ervaring op het gebied van serviced apartments geen vreemde is in de short stay-markt. Met de inzet van Adriënnes saleskwaliteiten ziet Amrâth Hôtels een verdere groei van het hotel in zowel de zakelijke als leisure markt vol vertrouwen tegemoet.
'Ik vind het een enorme eer om mijn full service hotel-ervaring en mijn kennis op het gebied van serviced apartments in de short stay-markt in te kunnen zetten bij Amrâth', zegt Tjepkema over haar aanstelling. ‘Ondanks de hoge bezettingsgraad, die ook tijdens de coronapandemie aanhield, heb ik ambitieuze plannen om het zakelijk netwerk van het hotel verder uit te bouwen. Samen met mijn team kijk ik uit naar ons 5-jarig bestaan in oktober, dat we feestelijk met elkaar, vaste partners en buurtbewoners zullen vieren.’
Over Adriënne Tjepkema
Dankzij de vele reizen die Tjepkema mocht maken in haar jeugd ontwikkelt ze al vroeg een passie voor de hotellerie en gastvrijheidsindustrie. Ze begint haar carrière in de Amsterdamse hotellerie op 17-jarige leeftijd bij Banks Mansion, waar ze ten tijde van haar opleiding Assistent Hotel Manager aan Hogeschool TIO als guest relations officer werkzaam is.
Hierna vervult ze van 2007 tot 2010, naast haar studie, verschillende functies in diverse Amsterdamse boetiekhotels, van waaruit ze via de front office doorgroeit naar de salesafdeling. Na beëindiging van haar opleiding aan Hogeschool TIO in 2010 vervolgt Adriënne haar studie een aantal jaren later met de opleiding Communicatie in deeltijd aan de Hogeschool van Amsterdam.
In 2014 gaat Adriënne aan de slag als accountmanager op de afdeling business development van Htl Serviced Apartments, met als focus het uitbouwen van het merk in de short stay-markt van de regio Groot Amsterdam. Vervolgens wordt ze in 2016 aangesteld bij Room Mate Hotels als corporate sales manager om de zakelijke markt op te zetten en wordt ze bevorderd tot eindverantwoordelijke van het commerciële team als commercieel manager.