Via de app kunnen gebruikers rechtstreeks bellen met het restaurant van hun keuze. Zodat ook nu, nu uit eten niet tot de mogelijkheden behoort, iedereen thuis kan genieten van een goede maaltijd. Afgehaald, of thuisbezorgd.
Veel restaurants hebben in deze dagen van sluiting stappen ondernomen om aan huis te leveren. The Fork wil het voor gebruikers makkelijker maken om te zien welke restaurants dit doen. 'Zo ondersteunen we restauranthouders in het behouden van de bedrijfscontinuïteit en bieden we onze gebruikers tegelijkertijd toch een gastronomische ervaring in deze uitzonderlijke omstandigheden. Gewoon thuis', legt Joyce Teune uit, Country Manager van TheFork.
Banner
Hoe werkt het? 'Gebruikers worden via een speciale banner op de startpagina van de app en mobiele website doorverwezen naar een selectie restaurants die op dit moment thuis bezorgen of waar afgehaald kan worden', legt Teune uit. Door op de button ‘bellen’ te klikken, kan rechtstreeks contact worden opgenomen met het restaurant naar keuze. De bestelling en bezorging wordt door het restaurant zelf opgepakt.
Horecaondernemers zoeken naar alternatieven om omzetderving te voorkomen door het coronavirus. Onder meer door in te zetten op het bezorgen en afhalen van gerechten. Het afhalen van bestellingen bij horecazaken, waaronder bij restaurants en cafetaria's, is toegestaan.
Schrijf gratis in voor thema updates
Misset Horeca stuurt regelmatig updates per mail over belangrijke thema's voor de horeca-ondernemer: interieur voor je zaak, horecapersoneel, terras, koffie, bier en ook voor starters in de horeca heeft Misset Horeca een update. De nieuwsbrieven bevatten trends, kennisartikelen, nieuws, handige tips en inspiratie van collega's.