Supperclub Amsterdam vernieuwt restaurant concept

Supperclub Amsterdam vernieuwt restaurant concept

De Supperclub in Amsterdam van IQ Creative van Bert van der Leden wijzigt haar restaurant concept. Het restaurant krijgt elke drie maanden een geheel ander thema. Hiervoor is creative manager Marc van Loon aangetrokken.

De Supperclub bestaat al lang en verhuisde in 2015 naar een pand aan de Singel – Odeon – van Michael van de Kuits Netstede. Bert van der Leden is sinds 1999 eigenaar van de club.

Gasten krijgen voortaan elke drie maanden een geheel nieuw thema voorgeschoteld dat al begint bij binnenkomst en wordt doorgezet tot aan het vertrek. ‘We dompelen onze restaurantgasten voortaan onder in een totale ervaring met telkens een ander thema. Je stapt als gast als het ware in een meeslepend verhaal dat pas eindigt als de deur weer achter hen sluit als ze naar huis gaan. Alle acts, gastheren en visuals zullen op het thema worden afgestemd.

Volgens Supperclub begint de show meteen bij de ingang. De indrukwekkende zwarte gang is het eerste hoofdstuk van het verhaal. Opkomend talent exposeert kunstwerken hier. Ook zal er een kunstenaar schilderen op doek. Dat canvas gaat aan het einde van de avond naar de hoogste bieder.

Elke 3 maanden komt er een compleet nieuw boeiend verhaal, geleid door de nieuwe creative manager Marc van Loon. Van Loon verzorgde al eerder een show in de Supperclub en is dansleraar, choreograaf en producer.

Gasten in de Supperclub nemen plaats op witte bedden en lage tafels of zitten hoog aan tafel. Een vijf gangen menu kost er 69 euro. Chef kok is Mitchel-lee van Duiven, de dagelijkse leiding van de club is in handen van Renee van der Leden.

>> Lees meer over IQ Creative


Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.