Bert van der Leden stopt met Mazzo in Amsterdam

Bert van der Leden stopt met Mazzo in Amsterdam

Bert van der Leden van IQ Creative stopt naar zeven jaar met restaurant Mazzo aan de Rozengracht in Amsterdam. In september 2017 gaan de deuren op slot.

Details over het nieuwe concept op de locatie van Mazzo in Amsterdam brengt Bert van der Leden niet naar buiten, zo laat Maud Slingenberg van IQ Creative desgevraagd aan Misset Horeca weten.

Donderdag 22 juni start bij Mazzo dat zeven jaar bestond, de ‘uitverkoop’. Tot aan de sluitingsdatum in september krijgen de meeste menu-items een korting van 35 procent. Pizza’s en pasta’s zijn tot de sluiting tien euro, alle desserts vijf euro en alle contorni en charcuterie 2,50 euro. Ook de wijnen en andere dranken worden met korting aangeboden, met een gemiddelde van 16 euro voor een fles wijn.Bert van der Leden

Bert van der Leden: ‘We gaan back tot basic. Maar wel met dezelfde kwaliteit. Zie het als een soort pop-down in plaats van een pop-up.’ Mazzo gaat de komende drie maanden ook speciale acties en avonden organiseren.

Met de overname van de legendarische Supperclub in 1999 begon ondernemer Bert van der Leden de horeca groep IQ Creative. Gespecialiseerd in concept restaurants met een eigen twist, is de IQ Creative groep uitgegroeid tot een begrip in de Amsterdamse horeca.

Met inmiddels twaalf restaurants heeft de IQ Creative groep onder leiding van Bert van der Leden de Amsterdamse horeca vorm en kleur gegeven. IQ Creative bestaat uit: Supperclub, Supperclub Cruise, Envy, Vyne, Heineken Hoek, Mercat, Wolf Atelier, Julius bar&grill, Happyhappyjoyjoy, Apt en Hoppa.

IQ Creative staat met een omzet van bijna 18 miljoen op positie 68 in de Misset Horeca Top 100 van Grootste Merken en Bedrijven. 

>> Meer over IQ Creative op Misset Horeca lezen

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.