De onderneming uit Limburg bestaat uit drie luxe hotels en zeven restaurants. Deze huizen vallen allen onder het merk Oostwegel Collection.
Creëren van inspirerende belevingen
De Oostwegel Collection heeft als missie: het creëren van inspirerende belevingen en samen bouwen aan een nalatenschap, die verder gaat dan de verwachtingen. Camille Oostwegel jr., Directeur Business Development: 'Drie begrippen staan centraal: inspirerend, vakmanschap en gastvrijheid. Die begrippen komen tot leven door mensen, locatie en gastronomie. Naast de overkoepelende merknaam worden de huizen die vallen onder het merk ook apart gepositioneerd. Dit is terug te zien in de visuele identiteit van de huizen door fotografie en aparte logo's.'
Nieuwe visuele identiteit en bedrijfsnaam
'Omdat de onderneming precies weet waar zij voor staat, was het makkelijk om het een nieuwe visuele identiteit te geven. Het moeilijkste gedeelte was het vinden van de correcte balans tussen de identiteit van de onderneming en de verschillende huizen en restaurants, omdat deze uiteraard ieder uniek zijn. Ik ben blij met het resultaat. Het is gelukt om deze balans te vinden, zonder de verschillende huizen te overschaduwen', aldus Eugene Bay, Chairman & CEO van VBAT Branding & Design, ontwerper van de nieuwe huisstijl.