Tilly Sintnicolaas van Het Nederlands Mosselbureau: “Net zoals vorig jaar willen we de Zeeuwse mosselen in Nederland meer bekendheid geven. Voor restaurants zien wij nog veel kansen en door middel van een promotiecampagne waarin consumenten worden uitgenodigd bij deelnemende restaurants mosselen te gaan eten tijdens de Nationale Mosselweek, willen wij hen ondersteunen.'
Tweeledig doel
De week heef volgens Sintnicolaas een tweeledig doel: 'Nederlandse restaurants kunnen laten zien wat ze in huis hebben en voor de mosselsector is het geweldig dat er extra aandacht besteed wordt aan het prachtproduct Zeeuwse mosselen.'
Deelnemen
Restaurants die enthousiast zijn en willen deelnemen aan de Nationale Mosselweek kunnen zich aanmelden via mosselweek.nl/horeca. Meedoen is kosteloos en horecagelegenheden zijn volledig vrij om te kiezen wat ze op de kaart zetten. Van een mosselgerecht tot een compleet menu. Alle deelnemende restaurants profiteren van de landelijke promotiecampagne en gratis promotiemateriaal.