'We hebben ons marketingteam uitgebreid met een smaakexpert,' zegt Martijn Boone, marketing manager van FFC. 'Henk Wieland is als productspecialist in huis gehaald om de eigen label producten verder te ontwikkelen en de kwaliteit van alle producten continu te borgen. Kwalitaria wil met vernieuwende seizoenproducten haar gasten verrassen met de smaak van het seizoen. Maar ook alle overige hardlopers zoals maaltijden en brood worden komende periode onder de loep genomen.'
Boone vervolgt: 'Duurzaamheid is daarbij een belangrijke onderscheidende waarde. Naast dat het lekker moet smaken, moet het ook goed voelen.'
Henk Wieland werkte eerder als chef de cuisine in restaurant Vlaams Arsenaal in Nijmegen. Hij heeft ervaring opgedaan bij Center Parcs waar hij onder andere recepturen en menu's ontwikkelde. Wielands taak binnen FFC zal met name bestaan uit het ontwikkelen van nieuwe foodconcepten, het doorontwikkelen van bestaande concepten en het borgen van de kwaliteit van de producten voor de formules van FFC.