Hanos lanceert laagdrempelig concept Lekker

Hanos lanceert laagdrempelig concept Lekker

Horecagroothandel Hanos heeft onlangs het laagdrempelige marketingconcept Lekker voor fastservice-ondernemers gelanceerd.

Cafetariahouders kunnen via het Lekker-concept zelf bepalen hoeveel ondersteuning ze wensen op marketinggebied. Het pakket begint met een actieposter en is uit te breiden met verpakkingen,  menukaarten en een diapresentatie tot een compleet reclamepakket met gevelborden en raamfolie.

Laagdrempelig

'We hebben gemerkt dat er behoefte is aan onafhankelijke ondersteuning op een laagdrempelige wijze in de fastservicemarkt', laat Hanos-woordvoerder Nico Visser weten. Met het concept Lekker kan de ondernemer zelf bepalen hoe lang hij een actieposter gebruikt en welke prijzen er aan vast hangt.

Geen contract

Visser erkent dat het laagdrempelige concept niet helemaal nieuw is. 'We hebben een oude service opgepoetst.' In het verleden had Hanos het Pakk'et-concept. 'Nu hoeven ondernemers geen contract meer te tekenen en zijn er geen drempelvoorwaardes. Bijvoorbeeld dat een ondernemer moet meedoen aan een folder.' De cafetariahouder bepaalt zelf wanneer hij de marketingmiddelen van Lekker inzet.

Anytyme

Hanos heeft al jaren een softfranchiseformule voor cafetariahouders in huis: Anytyme. Dit jaar staat deze keten van cafetaria's op de twaalfde plaats in de Fastservice Top2014.

Bekijk deze collectie

Menukaart

De menukaart is misschien wel het belangrijkste onderdeel van de bedrijfsvoering. Hier staat immers datgene wat je verkoopt. Hoe maak je een menukaart, wat zet je erop en welke prijzen horen daarbij? In deze collectie tips en inspiratie voor het maken van een winstgevende menukaart.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.