Restaurant Wok! Utrecht keert eerste dividend uit aan aandeelhouders

Restaurant Wok! Utrecht keert eerste dividend uit aan aandeelhouders

Dankzij sharefunding heeft Restaurant Wok! Utrecht niet alleen de coronapandemie overleefd, maar keert het nu voor het eerst dividend uit aan de aandeelhouders.

Binnenkijken De Blend in Utrecht van BN'ers Rijkaard en Van Basten

Binnenkijken De Blend in Utrecht van BN'ers Rijkaard en Van Basten

Bar brasserie De Blend in Utrecht is de zesde locatie van Utrechtse Horeca Groep, waarvan Frank Rijkaard, Marco van Basten en acteur Barry Atsma mede-eigenaar zijn. In deze nieuwe hotspot komen retro, industrieel en botanisch design samen, waarbij de bar de eyecatcher is.

De gidspresentatie van Gault&Millau in 2023

Gault&Millau kijkt uit naar 100Chefs en heeft datum voor gidslancering in 2025

Het duurt nog even, maar de datum van de Gault&Millau-uitreiking 2025 is bekend. Op maandag 10 februari wordt de gids gepresenteerd: wederom in Tivoli Vredenburg in Utrecht.

Restobar Vivid opent dit najaar in hart van Utrecht

Restobar Vivid opent dit najaar in hart van Utrecht

Utrecht is binnenkort een restobar rijker. In september opent Vivid in de Nobelstraat in het hart van de stad. De ondernemers noemen zichzelf 'een welkome verrassing tussen de cafés en studententoko's'.

Café-restaurant De Hondekop opent in voormalig NS-gebouw

Café-restaurant De Hondekop opent in voormalig NS-gebouw

Gevestigd in een voormalig NS-gebouw in de nieuwe Utrechtse wijk 'Wisselspoor' willen de oprichters van Café-restaurant de Hondekop - ook bekend van projecten zoals Zware Jongens, de PingPong Club en camping De Lievelinge - een huiselijke plek creëren waar iedereen zich welkom voelt.

Gespot: Tarot cocktailkaart bij The Streetfood Club - 'Cocktailverkoop tot 20% gestegen'

Gespot: Tarot cocktailkaart bij The Streetfood Club - 'Cocktailverkoop tot 20% gestegen'

Wes Schreutelkamp van The Streetfood Club in Utrecht en Breda introduceert jaarlijks een nieuw thema voor hun cocktails. Dit jaar heeft hij een cocktailkaart bedacht gebaseerd op tarotkaarten. 'Gasten vinden 'de cocktailreading' leuk en we verkopen 15 tot 20 procent meer cocktails sinds we deze 'tarotwaaier' met cocktails ingevoerd hebben', aldus Schreutelkamp.