1. 7 op de 10 jonge vrouwen in horeca ervaart grensoverschrijdend gedrag
  2. Dit zijn de wetten in het arbeidsrecht waar je als horecaondernemer aan moet voldoen
  3. Ramadan op de werkvloer: zo ga je ermee om
  4. KHN-voorzitter Marijke Vuik: 'Vijf generaties, één werkvloer: hoe maak je er een succes van?'
  5. Medewerker aan het roer bij restaurant De Beren Bleiswijk
  6. Arq Hotels zet in op groei binnen boutique hospitality
  7. Joost van der Minne general manager bij Hotel Kasteel Gemert Eindhoven
  8. Commando Ray Klaassens over horecaleiderschap: 'Team kopieert gedrag leider'
  9. Hoe ga je om met bedrijfsongevallen in de horeca?
  10. Zo zit het met vakantie aanvragen, een verzoek weigeren en het vakantiegeld
  11. Zo motiveer je jonge medewerkers: 'Wees transparant, coach en geef ruimte'
  12. Mag een werknemer vakantie-uren meenemen naar het nieuwe jaar?
  13. Hoe ondernemer Alex Verburg talent behoudt voor de lange termijn
  14. Werknemers in zorg en horeca ervaren vaakst ongewenst gedrag
  15. Zo voer je een verzuimgesprek met een medewerker die vaak ziek is
  1. Video als trainingstool: 'Opleiden is het nieuwe werven'
  2. Onderhandelingsresultaat over nieuwe Horeca-cao: 'Ervaring blijft lonen'
  3. Onderzoek: Gastvriendelijkheid bepalend voor fooi
  4. Zo houd je je medewerkers tevreden voor langere tijd
  5. 7 tips om verzuim in de horeca te voorkomen
  6. Hoe ga je om met een overval: 'Probeer de rust te bewaren'
  7. Stappenplan: zo pak je een functioneringsgesprek aan
  8. Grootste personeelsfeest van de horeca is terug: 'De maandag is van ons'
  9. Hoe ga je om met agressie in de horeca? 'Cruciaal om de juiste signalen tijdig op te merken'
  10. Personeel mede-eigenaar maken; zo kun je het aanpakken
  11. Martijn Dresen nieuwe General Manager Hilton Amsterdam Airport Schiphol
  12. Horeca-cao moet zorgen voor eerlijk speelveld binnen de sector
  13. Het check-in gesprek: meer inzicht in werkbeleving medewerkers
  14. Rooster maken: hoe plan je medewerkers optimaal in?
  15. Werken met hitte: zo zorg je goed voor je medewerkers