De uitreiking vond plaats bij Brouwerij Poesiat & Kater in Amsterdam, in aanwezigheid van alle finalisten. De top 3 bestond naast Van Moll uit de ‘Izanami’ van Brouwerij Walhalla (tweede plek) en de ‘Weder’ van Nevel Artisan Ales (plek 3). De vakjury, bestaande uit een mix van beeldmakers, bierspecialisten en marketeers, keek naar de originaliteit, herkenbaarheid, functionaliteit en leesbaarheid van alle inzendingen.
De jury prees het winnende etiket vanwege de fraaie vormgeving en de treffende kleurencombinatie. 'Eenvoudig en sierlijk, duidelijke communicatie op het etiket. De omschrijving doet volledig recht aan het bier', aldus bierspecialist Thomas Wijns.
Herkenbaar als Van Moll bier
Oprichter en brouwer Erwin van Moll: 'De etiketten van onze specials passen in onze lijn maar bieden tegelijkertijd ruimte voor wat meer speelsheid. In dit geval wilden we iets doen met Italië en de jaren zestig-zeventig.'

'Het resultaat is een hommage aan componist Ennio Morricone en de bekende filmposters van ontwerper Saul Bass. En toch herkenbaar als een Van Moll-bier.'
De jaarlijkse etikettenverkiezing wordt georganiseerd door Schuim magazine, het tijdschrift voor bierliefhebbers en (thuis)brouwers. Naast de Gouden Fles en een abonnement op Schuim ontving van Moll een cheque ter waarde van €500.