Overheid, bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties hebben middels de BOB-campagne laten zien dat de gemeenschappelijke aanpak van ongewenst gedrag zeer succesvol kan zijn. Ook in 2003 ondersteunen de Nederlandse brouwers de BOB campagne volledig.
De Nederlandse brouwers zijn niet alleen trots op hun bier maar willen ook dat het met plezier wordt gedronken. Excessen en onverantwoord drinkgedrag passen daar niet bij. Daarom presenteert het CBK op deze bijeenkomst eveneens een overzicht van alle projecten die de Nederlandse brouwers op het gebied van maatschappelijke verantwoordelijkheid ondernemen.
Het boekje heeft als titel ‘Met zorg gebrouwen, met plezier gedronken’ Niet alleen concrete projecten op het gebied van alcohol en verkeer, maar ook op het gebied van verantwoord genieten en duurzaamheid komen hierin aan de orde. Bij vrijwel al deze onderwerpen geldt dat nauwe samenwerking tussen Overheid, bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties de beste resultaten geeft.
Overheid, bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties hebben middels de BOB-campagne laten zien dat de gemeenschappelijke aanpak van ongewenst gedrag zeer succesvol kan zijn. Ook in 2003 ondersteunen de Nederlandse brouwers de BOB campagne volledig.
De Nederlandse brouwers zijn niet alleen trots op hun bier maar willen ook dat het met plezier wordt gedronken. Excessen en onverantwoord drinkgedrag passen daar niet bij. Daarom presenteert het CBK op deze bijeenkomst eveneens een overzicht van alle projecten die de Nederlandse brouwers op het gebied van maatschappelijke verantwoordelijkheid ondernemen.
Het boekje heeft als titel ‘Met zorg gebrouwen, met plezier gedronken’ Niet alleen concrete projecten op het gebied van alcohol en verkeer, maar ook op het gebied van verantwoord genieten en duurzaamheid komen hierin aan de orde. Bij vrijwel al deze onderwerpen geldt dat nauwe samenwerking tussen Overheid, bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties de beste resultaten geeft.