'Wij houden de moed erin en gaan door met innoveren zodat horecaondernemers in betere tijden volop onze cocktails kunnen schenken. The Flavour Selection innoveert en breidt continu uit door in te spelen op de behoeften uit de markt', zegt Timo Stemerdink, brand ambassador van Maxxium. Zo worden dit najaar speciale cocktailboxen met recepten voor herfst- en wintercocktails uitgedeeld om geselecteerde horecaondernemers te inspireren hun gasten te verrassen met vernieuwende cocktails.
Horeca informeren, inspireren, activeren
De drijfveren achter het platform voor de horeca zijn ondernemerschap, inspiratie en educatie op het gebied van trends en kennis van de markt. Het hele jaar door geven de verschillende rayonmanagers van Maxxium, die horecazaken in heel Nederland bedienen, meer inzicht in de behoeftes van de ondernemers.
Stemerdink: 'Horecaondernemers kunnen op The Flavour Selection persoonlijke menukaarten samenstellen – die binnen 10 werkdagen bezorgd worden. Dit helpt ondernemers bij het creëren van afwisseling in de cocktailmenu’s, wat vaak tot een omzetstijging leidt. Bovendien zorgen de simpele aanwijzingen en recepten van The Flavour Selection ervoor dat elke horecaondernemer eenvoudig cocktails kan leren maken. De eenvoudige handelingen faciliteren ook een goede naleving van hygiënevoorschriften.'
Seizoensgerelateerde inspiratieboxen
Een van de manieren waarop The Flavour Selection het maken en serveren van cocktails vergemakkelijkt voor horecaondernemers is door seizoensgerelateerd inspiratieboxen uit te delen. Deze boxen bevatten recepten voor smakelijke winterse cocktails.
Lekkere cocktails hoeven niet moeilijk te zijn. Met The Flavour Selection van Maxxium kan elke horecaondernemer op efficiënte wijze kwalitatieve cocktails maken. Om horecabedrijven te laten zien welke cocktails zij ook in de winter aan hun gasten kunnen serveren, hebben we inspiratieboxen uitgedeeld. We zijn trots om met ons platform te kunnen bijdragen aan een prachtige ervaring voor cocktailliefhebbers’, aldus Stemerdink.
'Van easy mixers met een winterse touch tot romige vloeibare desserts, van warme sangria’s tot verrassende koffie-cocktails; alles om de gasten mee te verrassen. Zo inspireren en informeren wij horecaondernemers en -medewerkers gedurende het hele jaar over alle cocktailmogelijkheden, zowel in de zomer als winter.' Interesse in het werken met cocktails? Neem dan contact op met Timo Stemerdink.
Dit artikel is gesponsord door The Flavour Selection.