Chris Vanbroekhoven startte in 2008 bij AB InBev als ‘global management trainee’. Hierna werkte hij vijf jaar in diverse accountmanagement rollen in Nederland en België.
'Merkenportfolio uitbreiden om marktleider te worden'
In 2015 werd hij verantwoordelijk voor trade marketing in Nederland, België en Luxemburg, om vervolgens group accountmanager te worden voor het retailkanaal in België. In 2018 werd de Belg verantwoordelijk voor sales operations in West-Europa en de afgelopen twee jaar werkte hij als retaildirecteur in België.
Chris Vanbroekhoven: 'Allereerst wil ik Nicolas Bartholomeeusen bedanken. Hij heeft de Nederlandse organisatie uitstekend geleid in de moeilijke COVID-19 periode, die naar het einde toe beweegt. De impact op onze klanten en organisatie is fors, want in de horeca wordt nog steeds geen druppel bier verkocht. Ik geloof erin dat we samen met onze partners sterker uit deze crisis zullen komen en dat we spoedig weer vooruit kunnen kijken. Daarnaast kijk ik er enorm naar uit om onze positie verder uit te bouwen. Onze droom is marktleider te worden in Nederland en we zullen ons merkenportfolio blijven uitbreiden om deze ambitie te verwezenlijken.'