Naast een verwachte autonome omzetgroei van 10% per jaar, zet Eazie in op de toenemende markt van bezorgen en op productontwikkeling. Zo heeft het bedrijf haar healthy food concept onder andere doorontwikkeld in samenwerking met de sportdiëtiste Naomi Brinkmans van de KNVB. Hierdoor is het mogelijk geworden om healthy food 100% aan te laten sluiten op iemands persoonlijke doelen. Locatie Tilburg is de eerste locatie die met dit doorontwikkelde foodconcept werkt. Andere vestigingen volgen snel.
Bewuster en gezonder eten
Shunli Huang, medeoprichter: ‘Afgelopen jaar heeft Eazie hard gewerkt om het concept een nieuwe uitstraling te geven. Tilburg Centraal Station is de eerste franchisevestiging die volledig is ingericht volgens de meest recente uitgangspunten van het concept. Het verder optimaliseren van onze andere locaties volgt snel. Locatie Tilburg biedt iedereen de mogelijkheid om vanuit onze Aziatische achtergrond zelf kleur en smaak te geven aan gezond eten. De afgelopen jaren zien we echt een trend dat mensen bewuster omgaan met eten en dat ze gezonde verse producten willen. Dat gezonde alternatief bieden wij via Eazie.’
Groeistrategie
Rob Wolfs, directeur Eazie vult Huang aan: ‘Onze klanten zijn vaak jong, werkend of studerend, bewust levend, multicultureel en reizen ook veel met de trein. Wij zijn dan ook blij met deze eerste stationslocatie in Tilburg en de prettige samenwerking met NS Stations. Deze uitbreiding is wederom een resultaat van onze strategie om voor iedereen healthy food toegankelijk en betaalbaar te maken. Tot eind 2018 openen we nog drie andere franchisevestigingen in Alkmaar, Den Haag en Zoetermeer. Ons doel is om in 2019 uit te breiden naar 30 vestigingen verspreid door heel Nederland. Inmiddels heeft eazie vele vestigingen in en rondom de top vier steden van Nederland: Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam. Naast het succesvol openen van nieuwe locaties, zijn de omzetresultaten van eazie dit jaar uitstekend te noemen.‘
40.000 reizigers per dag
Pitty Hermans, verhuurmanager van NS Stations: ‘Dagelijks maken zo’n 30.000 reizigers gebruik van station Tilburg. In 2020 verwachten wij ruim 40.000 mensen. Op deze groei is het station én het stationsgebied aangepast. Eazie past heel goed binnen de branchemix van ons station. De nieuwe passage die Noord- en Zuid-Tilburg verbindt, is nu klaar. Nu wordt de laatste hand gelegd aan renovatie van de dakconstructie en het voorplein wordt opnieuw aangelegd waardoor het station nog wat mooier en beter bereikbaar wordt.’