De 29 vestigingen van De Broodzaak worden aankomend anderhalf 1,5 jaar op alle NS-stations vervangen. Treck serveert broodjes, snacks en koffie. Maar ook soep, kleine maaltijden en speciaal voor Treck ontwikkelde pizza-twisters worden in het assortiment opgenomen.
Andere varianten zijn: krentenbrood met oude kaas en appelstroop of een broodje humus met granaatappelpitten. Het menu is ontwikkeld door het eigen food-development team van HMS Host.
Grootste eigen merk
Treck is direct het grootste eigen merk van HMSHost in Nederland. Er zijn geen plannen om de formule naar het buitenland te brengen. Het contract met de NS loopt tien jaar en is goed voor een omzet van 30 miljoen euro per jaar voor HMS. CEO Walter Seib spreekt van een forse reizigersgroei de komende jaren en verwacht een ‘sterke omzetgroei’ voor Treck.
120 vliegvelden
Treck is bedacht en ontwikkeld – specifiek voor de Nederlandse treinstations- door HMSHost International: een onderneming die internationale en eigen merken op meer dan 120 vliegvelden over de hele wereld exploiteert.
Via de divisie HMSHost International heeft de onderneming horecalocaties op 43 vliegvelden in Europa, het Midden-Oosten, Azië en de Stille Oceaan (Pacific). Het bedrijf is onderdeel van de Autogrill Group, ’s werelds leidende leverancier van voedsel-, drank- en winkeldiensten voor mensen die onderweg zijn.