Restaurant 212 heeft een culinair viergangendiner samengesteld, eventueel met een bijpassende wijn en mooi servies. Zo kunnen bedrijven hun medewerkers verrassen met een kerstdiner. 'We zijn hiermee begonnen omdat we hiervoor meerdere aanvragen kregen. Gezien die vraag, hebben we dit verder uitgewerkt', vertelt mede-eigenaar Richard van Oostenbrugge. Middels een qr-code kunnen mensen de instructievideo bekijken waarin mede-eigenaar Thomas Groot stap voor stap vertelt hoe de gerechten kunnen worden afgemaakt.
Van Oostenbrugge: 'Daarnaast kunnen ook particulieren een box bestellen en hebben we voor de buurt takeaway gerechten gemaakt. We zijn ook bezig met het opzetten van een delicatessenlijn.'
Richard van Oostenbrugge en Thomas Groot gingen op 8 januari 2018 van start met hun eigen restaurant 212. Van Oostenbrugge had bij zijn voormalige werkgever, Restaurant Bord’Eau in Hotel de l’Europe twee sterren achter zijn naam staan. Thomas Groot was er zijn rechterhand. In het zelfde jaar als de opening kreeg 212 van Michelin een ster in de rode restaurantgids van 2019.
Met een no-table-restaurant 212 ontdoen Van Oostenbrugge en Groot high-end eten van zijn etiquette om ruimte te maken voor interactieve gastronomie, zo stellen de kersverse ondernemers. In restaurant 212 zitten 24 gasten aan de bar die de keuken omringt. Ze schuiven direct aan het aanrechtblad aan.