De eerste vestiging wordt na de zomervakantie aan de Lijnbaan in Rotterdam geopend. Het partnership met KPN noemt Happy Italy een mooie mijlpaal in haar korte geschiedenis. 'Het is immers een prachtig compliment dat een modern telecom en technologie bedrijf als KPN de jonge formule opneemt in zijn nieuwe hoofdkantoor.' In het interieur zullen kenmerkende elementen uit de rijke historie van telecom een rol spelen. Daarnaast worden op een leuke manier gadgets en nieuwe technische snufjes in het concept verwerkt.
Happy Italy To Go
Happy Italy To Go is de nieuwste aanwinst in de Happy Italy familie. Het is het allereerste Italiaanse take-away restaurant waar je behalve afhalen, ook kunt zitten. Op de kaart vind je naast de Happy Italy classics ook vele nieuwe gerechten en nieuwe to go dranken, zoals koffies en milkshakes. Happy Italy To Go zal snel uitbreiden in winkelcentra, stationslocaties en op andere high traffic plekken. 'Het is een volledig nieuw concept, maar met een zeer herkenbaar Happy Italy dna.'
Happy Italy draait op grote volumes voor zeer redelijke prijzen. Pizza’s staan op de kaart vanaf 4,95 euro tot maximaal 9,95 en pasta-gerechten beginnen bij dezelfde prijs en gaan tot maximaal 10,95 euro.
De keten noemt zichzelf The Fast Italian. Volgens eigenaar Daniel de Blok werkt het restaurant met alleen maar verse producten. ‘Geen E-nummers, geen kleurstoffen. De pasta maken we zelf in onze productiekeuken’ De eerste vestiging startte in Rotterdam, de thuishaven van de Restaurant Management Groep.
Daniel de Blok kennen we onder meer van zaken als De Fabriek (zijn eerste), Boudoir, de Martini Bar, Dylan’s, Zotter, Sorbonne, De Heeren Eetcafe, strandzaak Cinq en van Post Rotterdam.