Het is volgens bedrijfsleidster Kim Looijkens het voordeel van een café in een kleine gemeenschap: 'Wij benaderen de gasten actief met de vraag op ons te stemmen. En als ze dat toezeggen, doen ze het ook echt.'
Regelmatig posten
Een grote deurposter attendeerde de gasten op deelname aan de Publieksprijs en tevens konden ze invullen op welke plek ze dachten dat The Banner zou eindigen. Looijkens: 'Ook via Facebook haalden we dit regelmatig aan en dat heeft geholpen.
Sowieso een feest
Het neemt niet weg dat het team van The Banner maandag 16 november compleet verrast was door de uitslag: 'Absoluut', beaamt Looijkens. 'Als we op plek 100 waren geëindigd was het al feest. Het feit dat we in de lijst staan is natuurlijk bijzonder genoeg.
Café Top 100 Borrel
De prijs ontving The Banner omdat de meeste stemmen wisten te genereren. 'En daar gaan we onze gasten voor bedanken. Zaterdag zijn de eigenaren Geert en Marloes de Vaan, weer terug uit Ierland en dan organiseren we een Café Top 100-borrel.'