Verhage Floriande tweede in Cafetaria Top 100 na gestage opmars

Verhage Floriande tweede in Cafetaria Top 100 na gestage opmars

Verhage Floriande van Marco en Gisela Honsbeek blinkt uit in gastvriendelijkheid en gastgerichtheid. De ondernemers weten als geen ander de ...

Gastgerichtheid wordt hier met een hoofdletter geschreven. Het motto van Honsbeek: ‘Als je in de horeca werkt, ben je eigenlijk iedere dag jarig. Je moet er telkens weer een feestje van maken.’ Door die instelling maken ze bij Verhage Floriande meer dan waar wat de Verhage-keten van haar franchisenemers vraagt.

Deze ondernemers weten hoe je de buurtbewoners bij het bedrijf betrekt en hun maatschappelijke betrokkenheid valt op. Onder meer uit de jaarlijkse acties voor goede doelen. Daarnaast is Honsbeek een van de social media kampioenen van de cafetariabranche. Hij twittert volop en zoekt altijd naar de mogelijkheden van nieuwe nog onontgonnen sociale media zoals onlangs nog met Friendtipper
Na een 17e plaats vorig jaar behaalt Floriande nu een dik verdiende tweede plaats.

» Bekijk hier de ranglijst van de Cafetaria Top 100 2012

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.