Cafetaria's trekken media-aandacht rond Cafetaria Top 100

Cafetaria's trekken media-aandacht rond Cafetaria Top 100

Cafetaria's die in de Top 100 staan weten veel media-aandacht te genereren. Veel regionale kranten besteden aandacht aan bedrijven in de top 100. Ook ...

Regionale kranten hebben volop aandacht voor Top 100 bedrijven.  Die aandacht beperkt zich niet alleen tot de absolute toppers. Zo besteedde De Gelderlander aandacht aan nummer 33, Lunchetaria- en Frietrestaurant De Mert in Arnhem. ‘t Vosje in Rosmalen, met twee vestigingen inde ranglist, krijgt aandacht in het Brabants Dagblad. Alida’s Smulpaleis in Roden krijgt aandacht op de website van RTV-Noord.

Ook The Place to  Be De Erven van John Flux en Gerard Harzevoort timmert aan de weg. Flux is op de lokale tv geweest. Door het plaatsen van grote billboards bij de toegangswegen van Emmeloord weten vrijwel alle bewoners dat het bedrijf de Ad van geloven Imago Award heeft gewonnen.

Ook nummer twee Marco Honsbeek is op de lokale tv te zien. Het filmpje is terug te zien op YouTube.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.