Dat laat HotelSpecials.nl weten. De forse omzetstijging schrijft de site toe aan extra marketinginspanningen en een toename van hotel- en bungalowaanbod. Daarbij introduceerde het bedrijf GiftFor2.nl. een reeks belevenisbonnen in cadeauvorm.
Ook voor 2009 verwacht HotelSpecials.nl weer een omzetgroei. ‘In 2009 verwachten wij aanzienlijke groei in de breedte met de labels BungalowSpecials.nl en GiftFor2.nl. Daarnaast ook via internationale groei met HotelSpecials.se en HotelSpecials.be’, aldus R. Hofstede, managing partner van HotelSpecials.nl.
HotelSpecials.nl wil een verdubbeling realiseren van de omzet in 3 jaar. Hofstede: ‘Hiermee gaan we dan door de magische grens van 100 miljoen euro’.
HotelSpecials.nl is opgericht in 2001 en richt zich op het verkopen van hotelovernachtingen. Totaal werken er 75 mensen voor HotelSpecials.