Koninklijke promotie voor Dutch Cuisine

Koninklijke promotie voor Dutch Cuisine
De Duitstalige versie van het Dutch Cuisine Journaal.

Koninklijke promotie voor Dutch Cuisine.

Dutch Cuisine deed goede zaken tijdens de handelsmissie in Duitsland. Zo werd ook de lunch die Albert Kooy en Bas Cloo verzorgden voor deze handelsmissie bestempeld als een hoogtepunt.

Tijdens deze lunch met gasten uit Beieren hielden Nederlandse deelnemers korte pitches, die in vruchtbare gesprekken tussen de Nederlandse en Beierse deelnemers uitmondden.

Willem-Alexander en Máxima en de minister van Buitenlandse Handel, Lilianne Ploumen, brachten op 13 april 2016 een bezoek aan de Viktualienmarkt in München en openden het Nederlands-Beierse pop-up paviljoen.

In het paviljoen heeft Koppert Cress een indrukwekkend paneel van cresse-plantjes  opgebouwd, waarop het stadswapen van München is afgebeeld.

Dutch Cuisine

Dutch Cuisine is een beweging die de nieuwe Nederlandse keuken en eetcultuur op de kaart zet. In de keuken spelen verse groenten een hoofdrol en vlees en vis een bijrol. Dutch Cuisine maakt de unieke en creatieve identiteit van de Nederlandse keuken zichtbaar en tastbaar.