'De Herberg is bekend door het hele Westland, mensen zien ons echt als een authentieke bistro', zo vertelt vult aan: 'En dat willen we zo houden.' Onmisbare schakel hierin is de samenwerking met een partner die exact weet wat er op het menu staat, wat de wensen van onze gasten zijn en hier ook in meedenkt. 'We zijn daarom ook al heel lang klant bij Makro en vinden het altijd leuk om even binnen te stappen voor advies', aldus Michelle.
De ruime keuze en de verse ingrediënten zijn voor Robert ook een pluspunt, want: 'Wij maken alles zelf en werken uitsluitend met pure producten. Onze specialiteit zijn de spareribs, per week gaat er wel duizend kilo doorheen. Van de producten die wij kopen proberen wij dan ook altijd verschillende soorten om zo tot het beste stukje te komen.'
Grand Café Nieuw Bruin
Ook Levi van Grand Café Nieuw Bruin heeft voor ieder wat wils op de kaart, de producten uit Makro’s eigen merklijn sluiten hier perfect op aan.
'Het huismerk aanbod is zeer uitgebreid en het zijn ontzettend goede producten van hoge kwaliteit. Hierdoor kunnen we simpele gerechten serveren zonder al te veel poespas.' Ja, de locatie en het menu maakt dat Nieuw Bruin een aantrekkelijke plek is voor toeristen, wat wel vraagt om frequente en snelle leveringen, zo geeft Levi aan.
'Wij werken hiervoor samen met Makro als onze vaste leverancier. En omdat we zeven dagen per week open zijn, is het van belang dat wij tijdens een levering gewoon door kunnen en er geen omkijken naar hebben. Met de dagelijkse hectiek is het dan ook extra fijn dat de producten gewoon tot in de koeling geleverd worden.”
Steakhouse Carnal
Bij Steakhouse Carnal kunnen ze dit beamen. 'Wat ik waardeer aan onze samenwerking met Makro is dat het down-to-earth en vertrouwd is. Ik zie onze vaste bezorger ook als een broer', aldus Sandro.
Steakhouse Carnal is de eerste onderneming die Sandro is gestart. Na enkele jaren te hebben gewerkt bij een Michelin restaurant is hij zijn eigen onderneming begonnen, een plek waar bezoekers van hoge kwaliteit gerechten kunnen genieten tegen een schappelijke prijs. Een schot in de roos want inmiddels staan er al twaalf horecaconcepten klaar.
'Ja, voor zo goed als alles werken we hier samen met Makro. Het voordeel is dat zij allerlei erkende merken in huis hebben, maar ook dat we voor onze non-food zaken, van interieur en keukengerei tot oplossingen op maat, altijd bij ze terecht kunnen, zowel in de winkel als online.'
Dit artikel is gesponsord door Makro.