Hulsink heeft een knappe prestatie neergezet. Veel stemmen zijn ook van buiten Hertme gekomen. Het dorp zelf heeft namelijk maar 450 inwoners. Het bedrijf stond tot de laatste tussenstand niet eens bovenaan, maar heeft in de laatste week een eindsprint gemaakt.
Vorig jaar koppelde Hulsink een QR-code aan de Terras Top 100. Bij het afrekenen gaven ze deze code en vroegen beleefd: ‘We zijn voor u bezig geweest, wilt u iets voor ons doen?’ Daarnaast ging Hulsink met een paar medewerkers flyeren in het naastgelegen dorp Borne en plaatsten zij op Facebook een win-actie: een vijfgangendiner inclusief bijpassende wijnen of bieren voor twee personen op het terras. Ook dit jaar heeft het bedrijf weer ludieke acties ingezet.
Hulsink gaf vorig jaar op het podium nog een tip mee voor andere ondernemers: blijf altijd jezelf en werk vanuit je hart en niet vanuit het oogpunt om geld te verdienen. ‘Gasten voelen dat. Door je mensen te motiveren, waarderen en respecteren, heb je geen tekort aan personeel. De nieuwe aanwas komt dan vanzelf naar je toe.’ Deze tip zal ook voor dit jaar gelden.